gestopt met pil maar nog steeds niet ongie (of zwanger)

Discussion in 'Zwanger worden' started by leanne2, Jan 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne152

Sanne152 Actief lid

Jan 18, 2012
    146
    2
    0
    Jeetje..
    Als ik dit allemaal hoor ontmoedigd het wel moet ik zeggen!
    De 'ontpillingspijn' van vorige week is helemaal weg en ik zit nu op dag 18 van mijn menstruatie (die 'volgens het boekje' van 28 dagen, want nog geen idee hoelang het gaat duren natuurlijk!)
    Ik heb niet zo heel lang de pil geslikt, ongeveer 6 a 7 jaar, en voordat ik de pil slikte was ik altijd vrij regelmatig.. dus ik heb goede hoop..
    En idd hoor ik nu dat alle meiden die hier rondhangen nog hartstikke jong zijn!
    Nouja toitoitoi allemaal (K)

2. Bully

Bully Lid

Mar 9, 2011
    85
    0
    0
    Eindhoven
    Nou dames, jullie hoeven je echt niet altijd zorgen te maken hoor!
    Ik ben in Februari 2011 gestopt met de pil en heb tot en met juli/augustus maar 2 menstruaties gehad! Maakte me ook toen een klein beetje ongerust en had ook totaal géén geduld..... ;)

Het duurde bij mij ook echt maanden voor ik weer een menstruatie kreeg... En dan kun je nóg vruchtbaar zijn!! Want ook al word je na 3 maanden pas ongesteld, heb je toch ergens een eisprong. Alleen is het erg lastig om deze in zo'n lange periode te vinden!

Maar kijk naar mij: ik ben nu inmiddels alweer bijna 26 wkn zwanger! (heeft een half jaartje geduurt dus..)

Mijn advies: Klus regelmatig, dan heb je de meeste kans :D

Succes allemaal!!!!

3. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

Sep 27, 2011
    129
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds niet ongi geweeest.. Al sinds 20 september 2011 gestopt met de pil.. Morgen weer naar de huisarts. Denk dat hij me nu doorverwijsd naar de gyneacoloog.. Spannend dus allemaal!

Groetjes Sanne

4. Bully

Bully Lid

Mar 9, 2011
    85
    0
    0
    Eindhoven
    Tja het kan ooit wel 6 maanden duren!!! Dus in principe hoef je je echt nog geen zorgen te maken...
    Maar ik snap je wel hoor ;)
    Ik was ook super ongeduldig.... en heb ook 1 cyclus van ruim 100 dagen gehad!!!

5. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

Sep 27, 2011
    129
    0
    0
    Hij heeft me inderdaad doorverwezen naar de huisarts.. Hij heeft zelfs al even met hem overlegd aan de telefoon en een afspraak ingepland voor me voor volgende week vrijdag 3 feb.
    Ze denken dat ik toch wat hulp nodig heb bij het opwekken van mijn eisprong..
    Spannend dus allemaal!

X

6. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Nou spannend sanne!
    Laat even weten hoe het gegaan is,
    heb je ook mensen verteld dat jullie bezig zijn?
    Bij mij weet verder niemand het. Wel lastig af en toe. Maar ja, afwachten!

7. miemie79

miemie79 Actief lid

Dec 15, 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    Vind het ook erg lastig om niemand te vertellen dat we bezig zijn, vooral die spanning en al die gekke veranderingen in je lijf bij t ontpillen...

8. Sannedb1985

Sannedb1985 Actief lid

Sep 27, 2011
    129
    0
    0
    Wij wilden het eigenlijk tegen niemand vertellen en hebben dat dus ook nog niet gedaan.
    Wel heb ik het inmiddels tegen één collegaatje verteld en mijn beste vriendin om toch mijn ei kwijt te kunnen..
    Maar ik ga nu eens met mijn man bespreken of we het toch niet tegen onze ouders enzo gaan vertellen.. Vooral nu we in het medische circuit gaan komen..
    Blijft lastig.

9. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanne en Leanne: wat vervelend dat jullie nog niet ongesteld zijn geworden, hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid!

Ik heb het aan niemand verteld. Ik ben bang dat ze dan op dingen gaan letten, zoals of ik nog rood vlees eet enzo. Wil niet van die vragende blikken. Merk wel dat het soms lastig is om mijn mond te houden, er speelt af en toe zo veel door mijn hoofd heen.

Share This Page