4 dagen na nod negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liefje88, Jun 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liefje88

Liefje88 Lid

Feb 16, 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Hai allemaal,

Het onderwerp zegt het al, ik ben 4/5 dagen over tijd vanmiddag een restje gedaan van de kruitvat en deze was negatief. Mijn laatste menstruatie begon op 27 mei. Op 13 juni heb ik duidelijk mijn eisprong gehad. Ik heb normaal gesproken een cyclus tussen de 27-30 dagen. Ik zit nu op dag 34.

Ik heb geen gevoelige borsten wel wat voller maar dat heb ik volgens mij voor de menstruatie ook. Wel met vlagen misselijk en in mijn onderbuik had ik een aantal dagen voor en na nod flinke krampen wat nu veel minder is geworden. Het lijkt steeds alsof mijn menstruatie eraan komt maar elke keer wanneer ik naar het toilet ga valt er niks te zien. 2 x soort van wit slijm gehad( sorry voor de onsmakelijke details).

Ik vraag me nu af of ik nou wel of niet zwanger kan zijn.

:(echt slopend dit zeg.. Durfde vanmiddag al geen test te doen..

Dikke tuut

Liefje88

2. Hoekje

Hoekje Actief lid

Jan 18, 2014
    188
    0
    0
    Katwijk
    Hoi ik was vorige maand ook 4 dagen over tijd....Maar dat zegt niks helaas ik werd toch ongesteld beste is om nog eens te testen...ik hoop het voor je

3. Liefje88

Liefje88 Lid

Feb 16, 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai hoekje,

Ohh balen zeg! Ja ik hoop echt dat het deze keer lukt.. Het wachten is zo zenuwslopend. Ik denk dat ik het maar ga afwachten tot vrijdag en dan mocht ik nog niet ongesteld zijn nog maar eens een testje. Hoop dat jij ook snel goed nieuws mag verwachten!

4. Liefje88

Liefje88 Lid

Feb 16, 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal

Ik dacht toch nog even een berichtje te plaatsen..
    Na 6 dagen "overtijd" te zijn heb ik 1 dag 1 x bloedverlies gehad.
    Normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen en heb ik altijd een zware menstruatie die +-5 à 6 dagen duurt.

Mijn menstruatie blijft nog steeds uit maar de zs testen blijven ook negatief. Zou dit nou een extreem korte menstruatie zijn of kan er alsnog meer aan de hand zijn? Ik zit nu op 39 dagen na de eerste dag van mijn menstruatie in mei.

Wordt er een beetje moedeloos van. Daar komt bij dat
    Mijn huisarts met vakantie is en pas
    Volgende week terug komt.

Wat denken jullie???

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Als het bloedverlies van een innesteling is geweest kan je misschien een week na het bloedverlies testen? Ik weet het ook niet... heb je ovu's gebruikt? Het vrouwenlichaam is raaaaaaaaar ;)

6. Liefje88

Liefje88 Lid

Feb 16, 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haiii

Ja ik
    Heb ovulatietesten gebruikt en mijn ovulatie was op 13 juni.

Ik vind het zo vaag allemaal weet me echt geen raad..
    Me onderbuik voelt nog steeds gespannen en nog steeds vlagen misselijk maar dat kan ook zijn omdat ik graag zwanger wil
    Worden.. Ik droom zelfs over positieve testen hahaha.. Wil me er niet teveel mee bezig houden maar dit is dan weer wel heel erg lang vooral
    Omdat ik dit nooit gehad heb..

7. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    ja meid.. ik denk dat er 2 dingen aan de hand kunne zijn.. OF je bent zwanger maar je bouwt langzaam HCG op... OF je wilt zo graag zwanger worden dat je lijf je voor de gek houd... tis erg herkenbaar wat je schijft.. bij onze eerste heeft het ook even geduurd voor ik zwanger raakte en toen had ik ook allemaal klachten maar omo witte testen en ruim 10 dagen overtijd... Tis soms heel moeilijk en ik zou bijna willen zeggen 'niet leuk' om zwanger te willen worden... het enige wat je kunt doen is afwachten.. en afwachten sucks!!! want je kunt jezelf gek maken met je gedachtes.... Hoelang zijn jullie al aan het proberen? ik lees dat je wel een regelmatige cyclus hebt?

8. Liefje88

Liefje88 Lid

Feb 16, 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè daantje

We zijn nu 5 maanden bezig dus nog niet zo heel erg lang maar het moet er toch eens van komen hihi.. Ja poeh ik hoop natuurlijk echt op een zwangerschap.. Maar heb ook ven meegelezen op het forum dat het dus meerdere vrouwen overkomt dat ze te laat ongesteld worden
    En nog meer hartverscheurende verhalen..

Ik heb inderdaad normaal gesproken een normale cyclus..en mijn testen zijn ook Omo wit hahaha!! Het meest rare vind ik dat ik altijd een vrij heftige menstruatie heb en dit keer gewoon eigenlijk 1 keer een klein beetje donker rood bruin bloed..

Komt het wel eens vaker voor dat hcg bij sommige vrouwen pas laat
    Wordt aangemaakt? En wat kan de eventuele reden hiervan zijn?

Ene kant hoop ik dat ik natuurlijk zwanger ben maar zo niet dan wel een normale menstruatie zodat ik straks ook zeker met de ovulatietesten aan de slag kan.

9. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar weet je echt heel zeker dat je ovulatietesten positief waren? Dus dat je een ovulatietest hebt gebruikt? Was de teststreep echt daadwerkelijk donkerder dan de controle streep? En had je andere symptomen? Zoals slijmerige afscheiding? En wanneer ben je gestopt met anticonceptie? (Pil bijv.)
    Heb je stress of spanningen? Dat kan ook van invloed zijn?

Als jij echt 100% zeker bent dat je hebt geovuleerd en dan ook dradige afscheiding hebt gehad... dan is het echt heel erg vreemd. Maar ook dan kun je alleen afwachten. Misschien volgende week nog eens een testje doen?

En anders eens langs de huisarts.

10. Liefje88

Liefje88 Lid

Feb 16, 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii

Ja ik weet heeeel zeker dat mijn ovulatietesten positief waren.. Heb de testen van clearblue gebruikt met de smiley. Ook had ik op en na mijn ovulatiedag doorzichtige rekbare afscheiding.. Daarbij voor, op en na ovulatie geklust.. Ik ben sinds december gestopt met de pil.. Januari eigenlijk bewust niet geprobeerd zwanger te raken ivm ontpillen etc..

Ik heb ook geen stress of spanningen.. Eigenlijk zit ik juist wel heel lekker in me vel haha..ik heb dan ook zoiets van als ik zwanger ben dan ben ik dat zo niet op naar de volgende ronde.. Wat mij wel hierin onzeker maakt is dat ik dus altijd een regelmatige cyclus heb.. Met heftige menstruatie en nu dus maar 1 dag een klein beetje bloedverlies gehad eenmalig in de overtijd periode.. 😖 maar ja.. Heb nu ook wel weer gelezen dat je lijf je in de maling kan nemen.. Denk dat het inderdaad afwachten is deze week.. En eind volgende week maar naar de huisarts wanneer deze terug is..

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Misschien had je een ronde heel dun bms en slaat je lijf je menstruatie dus over. Dat kan namelijk..

12. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    uhm.. wat is bms?

En verder liefje88.. tis inderdaad raar dat je een klein beetje bloedverlies hebt gehad.. dat kan een innesteling geweest zijn.. heb ik ook gehad bij mijn eerste zwangerschap..

Maar tis dan wel heel raar dat je nog omowitte testen hebt.. pfff slopend he als je niet weet waar je aan toe bent! anders moet je gewoon met jezelf afspreken dat je aanstaande maandag nog een test doet als je nog niet ongesteld bent geworden en als die test weer negatief is dat je dan met je HA belt..

13. Liefje88

Liefje88 Lid

Feb 16, 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames bedankt voor jullie reactie.. Denk dat ik deze maand toch dun bms heb..

Heb net weer licht bloed verloren nu Aanhoudend en buikkrampen dus ik denk dat het toch een lichte menstruatie wordt deze maand.. Balen zeg..

En nou weer op naar de volgende ronde!.. Wie weet goed nieuws aankomende maand ..ik probeer zo positief mogelijk erin Te staan maar het voelt alsnog in gedachte heel erg rot:(..

14. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het is elke maand balen als het niet gelukt is.... hopelijk snel een mooie test voor jou!

Share This Page