Klachten na stoppen met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door miniM, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben gestopt met de pil en nu 10 dagen later heb ik sinds 2 dagen buikpijn in mijn onderbuik (beetje menstruatiepijn-achtig) en hoofdpijn.
    Ik heb op verschillende internetsites gelezen dat dit te maken kan hebben met 'ontpillen'.
    Hebben jullie hier ook mee te maken gehad en hoe lang duurt deze periode ongeveer?

2. Rani

Rani Lid

9 dec 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is bij iedereen anders... Ik had hier niet echt last van, zo hier en daar een raar gevoel in me onderbuik. Dat komt inderdaad door ontpillen, alles moet weer op natuurlijke wijze geregeld worden. Kan ook lang duren voor je weer een echte normale menstruatie krijgt. Heb je al een onttrekkingsbloeding gehad na je pilstop? Dat kan het ook zijn..

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi,
    Ja de onttrekkingsbloeding heb ik gehad.
    Het zal dus wel te maken hebben met het ontpillen.
    Als mijn cyclus normaal zou zijn dan heb ik over ongeveer 4 dagen mijn eisprong, dus klussen en dan zien we wel verder...
    Onze wens is erg groot, maar probeer er deze ronde nog maar niet te veel op te rekenen.

4. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    #4 labrador, 16 jan 2011
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
    ik ben 15 december gestopt met de pil en had ook last van krampjes in mijn onderbuik en later zeer pijnlijke tepels. Afgelopen zaterdag zat ik op dag 28 van mijn cyclus en niet ongi. heb voor de zekerheid een test er tegenaan gegooid en die was negatief.Het had dus allemaal te maken met ontpillen.
    Nu wachten op ongi.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ben op 31 december gestopt en heb de eerste 2 weken last gehad van draaierigheid en misselijkheid.

Onttrekkingsbloeding gehad en mijn ovulatie erg duidelijk gevoeld rond dag 12 van de cyclus. Nadien erg zere borsten gehad, maar dat trekt nu weer weg...

Afwachten wat het gaat brengen en hoe lang het duurt voor alles weer op de rit is...

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik had flink wat klachten door het ontpillen. Dat werd gelukkig wel wat minder. Nu ongi, dus m'n cyclus werkt gelukkig goed.
    Op naar de volgende ronde.

7. Ctje88

Ctje88 Lid

6 feb 2011
    16
    0
    0
    Pedagogisch medewerker Kinderopvang
    #7 Ctje88, 6 feb 2011
    Laatst bewerkt: 6 feb 2011
    heey allemaal,

ik en mijn vriend hebben een kinderwens :) en ben dus gestopt met de pil(SPANNEND) en ik heb ook een aantal klachten ik beb mijn laatste pil genomen op 18jan geloof ik. (1e dag van mijn menstruatie was 22 jan.) maar ik nu had dus een aantal dagen last van mijn linker "lies"(het voeltde een beetje als een eiersprong maar dan heviger en heel wat langer) en last gehad van bruinige vloeiing en sinds gisteren heb ik erg last van gevoelige/pijnlijke tepels en sinds vandaag ook nog last van duizeligheid. wat denk ik overgaat naar misselijkheid(ben vrij snel misselijk namelijk)

is dit nou echt ontpillen? wie heeft nog meer deze specifieke/soortgelijke klachten?

of kan ik nu al zwanger zijn??? :(

Deel Deze Pagina