Ik zit nu op dag 19 en voel niks maar tegelijkertijd ook van alles! Heb mn ei nog niet gevoeld maar mn temp stijgt sinds gister wel. Met 10dpo zou ik op 28 uit komen, perfect dus! Maar hoe lang was jullie eerste cyclus na het stoppen met de microgyon 30?
Ah da's wel kort! Als ik naar de uitslag van de poll kijk zou ik gemiddeld binnen 35 dagen ongi moeten worden geloof ik.
heb meer als 40 gekozen.... was gelijk zwanger van de tweede..... bij eerste zelfs MET de microgynon....
toen ik 2 jaar geleden met de pil stopte was mijn eerste cyclus 25 dagen, nu weer gestopt met de pil, zit nog in de running op 18e dag dus nog even zien hoe lang hijgaat duren
Zoals jullie kunnen zien zit ik op dag 23. Wel wat krampjes en mn temp is omhoog gegaan maar die jojo't ook wat af... Hier dus ook nog even afwachten hoe het gaat worden...
bij mij was het 46 dagen. daarna werd mijn cyclus wel korter. na mijn miskraam duurde het ook een poos voor ik were ongesteld werd (iets van 42 dagen, meen ik). daarna was ik zwanger.
Ik werd pas na 8 1/2 maand ongesteld na het stoppen met microgynon 30. Gelukkig wilden we toen nog niet zwanger worden anders maakte ik me nog meer zorgen dan dat ik toen al deed. Na die 8 1/2 maand had ik een vreselijk onregelmatige menstruatie (dan weer na 30 dagen, dan weer na 70 dagen). En nu na de zwangerschap; netjes 1 keer in de maand
Haha, dus als ik regelmatig ongi wil zijn moet ik eerst zwanger worden Maarre... Morgen testen is dus eigenlijk al hopeloos voor mij begrijp ik... Had mezelf het minimum van 40 dagen opgelegd, dus op 1 maart testen op zn vroegst. Zou dat logisch zijn?
Ik ben 13 januari gestopt met de pil. 17 jan toen mn bloeding gehad. Daarna ben nog niet ongesteld geworden! Afwachten dus! Ik ben erg benieuwd wanneer mijn ongesteldheid weer op gang komt..