Symptomen na de eisprong...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AnnaS, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou zit ik toch met een vraag.

    Krijg je pas de klachten zoals de bekende PMS klachten pas na de eisprong of zijn die ook al aanwezig als de eisprong naderd.
    Ik denk bij mij zelf dat ze pas na de eisprong naderen, ik heb echt heel extreem last van PMS klachten, al jaren.
    Vooral week voor mijn menstruatie, heb ik hoofdpijn, moodwings, pijnlijke borsten en vreetbuien en het ergste geval exceem.

    Wie kan mij er meer over vertellen?

    Groetjes Anna.
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb normaal gesproken nergens last van .
    Niet voor mijn NOD , maar ook niet na mijn NOD .
    Pas sinds ik met de pil gestopt ben heb ik wat klachten , maar die zijn vlak voor en na de eisprong .

    Groetjes Joyce
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik denk dat het ook een stukje erfelijkheid is, mijn zusje heeft het ook en die heeft het iets erger dan ik nog want die word ook nog erg depresief erbij en laat ze ook merken ook!
    Alles is negatief dan.

    Naar mijn eerste zwangerschap heb ik er meer last van gekregen en ook jodelende eierstokken rond de eisprong.
    Daarom ben ik ook zo benieuwd naar meiden hier die het zelfde mee maken.
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    ik heb rond de eisprong ook wel stemmingswisselingen en het ligt eraan wat je onder jodelende eistokken verstaat maar ik heb wel krampen rond mijn eierstokken. tijdens het ontpillen had ik last van eisprong tot menstruatie. nu mn rond eisprong.
     
  5. Netje

    Netje Lid

    25 sep 2005
    63
    0
    0
    Echte PMS klachten beginnen pas na de eisprong. PMS wordt namelijk veroorzaakt door de progesteronstijging en die stijging begint pas na de eisprong.
    Je kan natuurlijk wel al eerder klachten hebben, maar dan komt dat nog niet door PMS.

    Ik heb er tot op heden nog geen last van gehad. Ik voel wel af en toe wat na de eisprong, maar dat kan ik geen PMS noemen.
     
  6. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi
    Ik heb na de eisprong vaak klachten zoals buikpijn en krampen telkens denk ik dan weer het is raak maar helaas...
    Nu dus weer hetzelfde, ik moet soms zelfs m'n broek losmaken omdat het anders te srtak zit en hij drukt op de kramp ,heel vervelend. terwijl de broek echt niet te klein is :(
    Ooja en 3 dagen lang na de eispong heb ik altijd hele gevoelige tepels!!!
    dinsdag m'n NOT ik ben benieuwd maar ga maar weer van niets uit (al doe ik dat toch stiekum wel natuurlijk) ;) :)
    Groetjes..
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik kan je een hand geven Bloem, ik heb precies hetzelfde..
    Nu ook weer :( Lichte menstruatiekrampjes en een opgezette buik...
     
  8. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    we zullen zien oievaar, wie weet..... Ik denk dat ik toch morgen maar vast ga testen deze buikkrampen komen me niet bekent voor :) en ik heb genoeg testen in huis dus kwaad kan het niet en als het neg is dan weet ik het vast :cry: ...of niet natuurlijk :)
    Erg eigenlijk dat je jezelf niet kan dwingen te wachten met testen, maar is het deze maand niet gelukt zal ik zeker volgende maand langer wachten met testen....hoop ik 8)

    Doegie..
     
  9. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik doe deze ronde even niet mee maar ben wel aan het observeren wat ik allemaal voel in mijn lichaam. Na mijn eisprong heb ik heel vaak een soort kramp in mijn onderbuik/baarmoeder. Dit is nu al een week. Ook kreeg ik jeukende tepels en af en toe last van mijn ogen en last van mijn onderrug. Het lijkt dan net of je zwanger bent.....
    Ben wel blij dat ik dit nu weet van mijn lichaam dan kan ik mij de volgende ronde er niet meer zo op focussen ;)
     

Deel Deze Pagina