wel of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bjanc, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    dames, eigelijk best eenvoudige vraag... Moet ik wel of niet testen...

De meiden die mij wat gevolgt hebben op het forum hebben gelezen dat ik de laatste keer echt dacht dat het raak was. Ik werd gewoon op dag 25 ongesteld, maar anders dan normaal.(maandag 29-08) Ik vloeide 2 dagen goed, toen een dag weinig, en daarna beetjes tot veel t/m afgelopen zaterdag.
    Vanaf afgelopen donderdag heb ik weer klachten die op de klachten voor mijn ongi leken.
    Oa, duizeligheid, hoofpijn, last van boven benen, steken in buik en borsten, licht misselijk, opgeblaze soms zelfs hardere buik, gevoelige huid zo nu en dan. (aanraking kan niet prettig aan voelen.)

Nu kan het pook zo zijn dat ik gewoon een griepje ga krijgen want dat heerst nu ook wel in mijn omgeving.. ZUCHT!

Als ik test, test ik met mijn vriend samen, die denkt echter, ongi is ongi, dus geen zwangerschap. Hij snapt natuurlijk wel dat dat wel mogelijk is.

Ik durf eigelijk niet zo goed te testen, maar ik durf ook niet zo goed te doen wat ik doe. Ik bedoel, ik drink graag wat biertjes en een wijntje, hou van medium biefstuk en rook af en toe een sigaretje.. enz..

Vind het erg lastig, ben bang teleurgesteld te worden, zou de eerste test zijn sinds ik gericht zwanger probeer te worden.

wat denken jullie?

2. Delta

Delta Niet meer actief

lastig.. gezien je daarna toch nog wat gevloeid hebt.. ik zou gewoon eens een testje wagen van 2 voor 5 van kv.. als je echt denk zwanger te zullen zijn, en die onzekerheid weg wilt hebben!! ik zou t gewoon doen, deed t zelf ook wel eens !

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    daarom is inderdaad lastig, zal vanavond eens met man lief er over praten.. kijken wat ie zegt..

4. Delta

Delta Niet meer actief

ja ! dan kun je morgen ochtend met ochtend urine testen eventueel ! weet je meteen waar je aan toe bent hoor..succes !

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

lastig zeg! vooral de onzekerheid en natuurlijk de teleurstelling waar je ook bang voor bent.... maar echt, om het zeker te zijn moet je gewoon testen! en als het niet zo is, kun je verder en dit getwijfel achter je laten. Kun je je weer richten op een volgende ronde (en nog even wat genieten van je biertje/sigaretje!! hihihi)

Het klinkt wel aannemelijk dat je zwanger kunt zijn, gezien je kleine en korte bloeding. Maar aan de andere kant, het kan ook gewoon je ongi zijn geweest.... Testen geeft duidelijkheid!! Succes meid!

6. Chai

Chai Niet meer actief

Gewoon lekker kv 2 v 5 kopen en even testen meid.
    Zo weet je waar je aantoe bent en het is echt niet zoeen big deal, wen er maar aan. :p
    Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent, maar het lijkt mij wel sterk na vloeien.
    Afentoe een testje ertegenaan gooien als je zwanger probeert te raken hoort er gewoon bij, koop de goedkoopste en als die positief uitslaat gooi je er een dure van cb tegenaan voor extra bevestiging.
    Ik hoop dat jullie wens snel uitkomt!

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    klopt allemaal meiden, en ja, we zijn ook nog niet zo lang bezig. Dus moet geduld hebben. Was net bij kruidvat, hadden geen testen meer van 2v5, morgen even onder of na het werk binnen lopen in de stad, wellicht dat die hem wel hebben.

hmmm heb wel nog clearblue liggen.. naja bespreek het eerst vanaaf

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bij m'n eerste zwangerschap, en nu weer, dacht ik echt ongesteld te zijn geworden. Bij de eerste heb ik dus achteraf pas met 8 weken een test gedaan terwijl ik dacht 4 weken te zijn. Deze keer werd ik na 28 dagen ongi, dus ook een paar dagen eerder (33), en het voelde echt heel heftig, al was het veel bruin bloed en beetjes helder, heeft wel 5 dagen geduurd. Op dag 33 voor de zekerheid toch maar een test gedaan en ik was toch echt weer zwanger. Bloedverlies is dus van de innesteling geweest waarschijnlijk. Het kan dus wel. En als je dan ook nog die andere klachtjes hebt, zou ik voor de zekerheid maar een test doen.

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    tja, volgens manneke ook een goed idee, hij stelde het zelfs zelf voor.
    Ga dadelijk eerst eens temperatuur meten, volgens mij iets wat van koorts... wacht denk iok tot donderdag als ik al ga testen..

Poemi wat was voor jou de reden om te testen?

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat je aan klachten beschrijft zijn wel dingen die ook binnen het beeld van koortsigheid passen, trouwens. Als je niet zwanger bent, kan het daar ook van zijn, zou ik zeggen. Ik zou gewoon testen, wat houdt je precies tegen? Meten is weten ;)

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bij de eerste zwangerschap dacht ik ook ongesteld te zijn geworden, terwijl dat niet het geval was achteraf. Ik werd eerder ongi dan verwacht, want ik weet bijna voor 100% zeker wanneer m'n ei is geweest. En ik had nog testen in huis ;)

Ik ben wel benieuwd of jij straks ook een positieve test hebt. Ik duim voor je!

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    nou heb om te beginnen maar eens de temperatuur gemeten, 38,4. Ga er voor nu van uit dat ik ziek ben.
    Als er aan het einde van de week niets veranderd ga ik testen.
    We zullen zien.

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    vandaag oud bloed/ erg donkerbruine afscheiding..

14. Delta

Delta Niet meer actief

hmm raaar meid !..... ga je nog testen? en hoe is je temp nu?

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    nou, heb vandaag wel antigriepine genomen om wat minder last van hoofdpijn en duizeligheid te hebben, temp is dus niet echt te meten nu. Voel me eigelijk best goed. Af en toe wat krampen in buik maar verder? JA iets wat misselijk? (Fantasie?) ga denk ik donderdag testen, eens kijken hoe ik me morgen over dag voel.
    Heb in iedergeval wel 2v5 gehaald bij kruidvat...

Deel Deze Pagina