Hoihoi, Zoals de titel van mijn topic al zegt gaan wij voor een kleine spruit. Misschien goed om even toe te lichten dat ik 2 kinderen heb met mijn ex en sinds 2,5jr een relatie heb met mijn huidige partner. Voor hem zou het zijn eerste zijn. Helaas zal mijn partner de zwangerschap niet zo 'onbezorgd' beleven als ieder ander stel, omdat laat in mijn eerste zwagerschap is gebleken dat ik zwanger was van een kindje met een neuraalbuisdefect. Uiteindelijk bleek het allemaal zo ernstig dat ik, toen het werd ontdekt met 35 weken, wist dat mijn dochter levenloos geboren zou worden. Mijn partner en mijn zoon zijn gek op elkaar en mijn zoon zou heel graag een broertje of een zusje wensen. We hebben het er natuurlijk uitgebreid over gehad en we zijn er zeker van dat we dit graag samen willen. Helaas begint het bezorgde nu al... Sinds juli vorig jaar gestopt met de pil en sindsdien geen regelmatige cyclus. Liever gezegd; mijn cyclus blijft steeds langer uit. Dus afgelopen week de huisarts gebeld en die heeft mij doorverwezen naar de gynaecoloog. Kreeg zelfs de vraag of ik niet in de overgang kon zijn? (wie is er nou de dokter?!) Juni 2016 ben ik behandeld ivm 3x Pap3 uitslag na uitstrijkje en ik ben ook bang dat dat misschien een en ander in mijn lichamelijke huishouding in de war heeft gegooid. Had in december voor controle gemoeten, maar wou even wachten met het maken van een afspraak tot ik weer een regelmatige cyclus (ontpillen?) zou hebben (wel zo handig met plannen van een afspraak), maar helaas is dat er dus nog niet van gekomen... Is er iemand die dit herkent en of in een soortgelijke situatie zit of heeft gezeten? ...Spannend...
Hoi, Nee, die zijn nog niet gecontroleerd. Ik slik wel extra hoge dosis foliumzuur. Ik verwacht eigenlijk wel dat de gyn mijn waarden wil laten controleren... ?
Wanneer mag je naar de gyn? Hier wel lange cyclussen maar komt door PCOS. Moet 19 juni weer naar de gyn. Misschien is dat het bij jou ook?
Hoi! Ik moet de 23ste naar de gyn. Heb verder totaal geen klachten. Als ik ongesteld ben altijd 5 dagen. Niet extreem en ook geen krampen, buikpijn of hoofdpijn of iets dergelijks...