Hallo meiden! Wie mag er ook testen vandaag of morgen? Ik zit vandaag op dag 28 van de cyclus en tot nu toe nog geen bloed gespot... Ik hoop dat dat zo blijft. Als ik nog niet ongi ben geworden, dan gooi ik er zondagochtend een testje tegenaan. Het zou zo leuk zijn als het nu raak is. We zijn nog niet zo heel lang bezig, maar een brusje voor onze dochter is zooooo welkom! Ik ben vanaf afgelopen maandag heel erg moe, lig steeds voor 21.30 uur op bed, ben af en toe misselijk (of verbeeld ik me dat?), kan moeilijk naar de wc en ben af en toe bloedchagerijnig/prikkelbaar :x (mijn arme man). Maar ik ben ook heel erg verkouden, dus misschien komt dat allemaal wel omdat ik niet helemaal fit ben. Maar ik hoop natuurlijk dat het komt door een zwangerschap! Groetjes, Suzanne
Spannend suzanne! ik kan vanaf maandag testen..dus iets later dan jij. Ook ik heb wel wat "klachtjes" die ik onder..."zou het zo zijn" kan plaatsen maar ook denk ik aan de andere kant ik hou mezelf voor de gek hoor....ik vind het deze ronde wel erg spannend allemaal Suc6 met testen en ik hoop voor je dat hij positief uitvalt!
Spannend meis! Maar waarom denk je dat? Heb je het gevoel dat je ongi wordt? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook het gevoel dat ik ongesteld werd, maar er kwam niets en na een testje bleek ik hartstikke zwanger!
wonderbaby: ook niet nog het kleinste beetje hoop? Suzanne:; inderdaad...mijn dochter is van 9-6-9 zit dus 10 dagen verschil tussen onze dochters zou wel heel frapant zijn als we nu allebei posi zouden testen...maar denk zelf eigenlijk steeds meer dat mijn lijf me voor de gek zit te houden helaas...maar goed we hebben nog beetje hoop Hoe is jou gevoel?
Hoi allemaal, Maandag is als het goed is mijn NOD dag, vandaag al testje gedaan maar was negatief. Ook ik ben erg moe en prikkelbaar. Ook erg veel last van obstipatie terwijl het normaal het tegen over gestelde is. Het kan bij mij ook nog allemaal van het ontpillen zijn maar hopen op het beste... Ga zondag denk ik nog opnieuw testen..
Ik weet het echt niet. Ik had deze ronde ineens een ovulatiebloeding (nog noooooit gehad), maar dat zegt helemaal niets over een eventuele zwangerschap. Verder heb ik al wel een paar dagen last van veel witte afscheiding en ik moet constant plassen (maar ook dat heb ik eigenlijk altijd). Dus ik weet het gewoon niet. Ik durf bijna niet naar de wc, uit angst dat ik ineens ongi ben geworden. Heb uit voorzorg maar wel tampons meegenomen en een inlegkruisje in gebruik. En jij, ben jij positief gestemd? Lijkt me leuk allebei positief te testen!
Spannend Kirsten! Ik ga dus ook zondag testen. Hoe is jouw cyclus tot nu toe. Bij mij aardig regelmatig, zoals je kunt zien aan mijn onderschrift. Had alleen deze maand dus een ovulatiebloeding op dag 17 en 18 van de cyclus. Is het eigenlijk zo dat een ovulatiebloeding voor, na of tijdens een ei is? Weet iemand dat? Dan kan ik een beetje inschatten of ik goed zit met mijn 28 dagen of dat het toch iets langer is deze maand.
@ suzanne Ik ben vorige maand pas gestopt met de pil, ik weet dus nog niet hoe mijn cyclus is maar ga uit van 28 dagen. Ik heb op 4 of 5 juli me ei gehad dus wachten maar geduldig af..
Spannend! Gaan jullie voor de eerste? Als je zeker weet dat je ei op 4 of 5 juli is geweest, dan kun je je NOD op circa 19 juli zetten, volgens mij. Ik word namelijk altijd precies 14 dagen na mijn ei ongi. Heb je al getest? Spannend!!!
ik zondag maar hou nergens rekening mee we hebben zo weinig kans, haal dus ook geen testen meer in huis , zodra het dinsdag is en ik ben niet ongi dan pas ga ik wat halen.. succes iedereen
Hoi allemaal! ook ik kan komend weekend testen.. zondag is mijn nod, ik heb al de hele week ongi-steken echt heel erg gister dan aan de ene kant van mijn eierstok en dan weer de andere kant, ik rende steeds naar toilet, maar geen bloed.. kben veel moe maar niet misselijk ofzo.. kweet niet wat ik er van moet denken! heeft iemand van jullie dit wel eens gehad?
Vreselijk hè dat wachten? Ik kan de hele dag aan niets anders denken. Ik zit nu op mijn werk, maar er komt niet zoveel uit mijn handen. Gelukkig is het rustig, anders zou het echt vervelend zijn. Wij hebben al een dochtertje van 2 en gaan nu voor een brusje. Vorige keer was het de vijfde ronde raak. In juni 2008 gestopt met de pil en 15 oktober 2008 positief getest. Nu zijn we in januari gestopt met de pil, maar pas vanaf 1 april gaan we voor het echie, zeg maar...
Ook spannend voor jou dus! Kan van alles zijn of een naderende ongi of zwanger... Het enige wat je kan doen is wachten tot je kan testen. Dat zijn dus drie dames die zondag gaan testen. Kirsten, Elisabett en ik. Ik hoop dat alle testen positief zijn!
@ elizabet Ik heb precies hetzelfde... Bij mij lijkt het 's avonds erger te worden en 's nachts helemaal veel last van ongi krampjes @Suzanne Wist niet dat wachten zo erg was! Nu merk ik ook dat door het forum het ook niet heel erg helpt haha maar moet toch elke keer hier kijken (lijk wel verslaafd haha) oh dan was je de eerste x ook snel zwanger dat lijkt me wel een fijne gedachte! Herken je nog geen kwaaltjes uit je eerste zwangerschap?
Ik herken het. Ik ben ook niet van deze site af te slaan! Ik had niet echt veel kwaaltjes bij mijn vorige zwangerschap. Werd pas af en toe misselijk in de ochtenden toen ik een week of 7/8 zwanger was. Pijn aan mijn (.)(.) heb ik nooit echt gehad. Geen gekke steken of wat dan ook. Ik weet alleen nog dat ik het gevoel had dat ik ongesteld werd, maar er kwam niets en was dus zwanger ondanks dat gevoel. Waar ik wel heel erg mee heb gezeten bij de vorige zwangerschap is wanneer ik naar het toilet was geweest voor de grote boodschap, ik soms heel licht bloedverlies had bij het afvegen. Dit heb ik gehad vanaf 12 weken zwangerschap tot aan het eind. Gek werd ik er van. Ik zat steeds in de stress toen.