Hoi hoi, Ik heb even een vraag... Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje. Op 2 juni ben ik gestopt met de pil (midden in de strip). Op 7 juni werd ik ongesteld. 's Avonds op 25 juni begon er na een dag vreemde krampen in mijn buik een lichte ongesteldheid (?) die zondagmiddag 29 juni alweer over was. Nu is mijn vraag vanaf welke dag ik moet gaan tellen, omdat de eerste ongesteldheid nog onnatuurlijk was door de pil: dat denk ik tenminste? Moet ik mijn cyclus gaan tellen vanaf die eerste ongesteldheid, of vanaf de tweede ongesteldheid? Wel zo handig om te weten ivm klussen haha... Groetjes!
je moet rekenen vanaf de 2e ongesteldheid. alleen ik zie dat je midden in de strip ermee bent gestopt. was handiger geweest om die af te maken,weet namelijk niet of die 2e menstruatie die je hebt gehad,je "echte" is normaal gesproken duurt het wel een aantal maanden voordat je cyclus weer op gang is gekomen na het stoppen met de pil.
Angela, bedankt voor je antwoord.. Ik had idd gelezen dat je beter de strip af kon maken, hoewel de meningen daarover verdeeld zijn. Wat dat betreft kan internet soms een verwarrend middel zijn... Maar goed, we wilden niet langer wachten... Thnx!
Je kan pas gaan tellen als je je eerste echte ongesteld heid hebt gehad na het stoppen (dus niet de ontrekkingsbloeding die je hebt gehad net na het stoppen) sorry lastig maar waar je hoeft de eerste maand nog geeneens te ovuleren (tweede ongesteld kan ook een ontrekkingsbloeding nog zijn..
snap ook wel dat je meteen wilt gaan beginnen,tis alleen nu een beetje lastig rekenen. zou nu ff afwachten wanneer je volgende menstruatie komt. en tot die tijd gewoon alvast gaan oefenen