En nog steeds overtijd? Ik wel...zie banner. Donderdag getest....negatief. Morgen nog maar eens... Edit moderator: Ik heb je titel aangepast.
Mijn huisarts is niet zo snel met bloedtesten....zie zegt dat ik moet afwachten omdat het ook wel eens gebeurt dat je een keer overslaat. Dus ga morgen weer eens testen (heb testen besteld...dus moet wel wachten )
ken er ook aan liggen of je net ben gestopt met de pil ? mijn 2de cyclus was 76 dagen ! haha maar ik heb al gemerkt een baby maken moet je gedult hebben....
Ben nu bijna 8 maanden geleden gestopt met de pil....zou goed kunnen dat mijn cyclus nog niet "normaal"is....maar wie weet...het blijft spannend!
hey goeiedag ik zit in het zelfde schuitje! ik blijf ook maar negatieve testen houden en geen teken van ongi te bekennen heeeeel vervelend maar we kunnen niets anders dan afwachten wat dat betreft heb je helaas geen invloed op je lichaam alleen ik ben pas 21mei gestopt toen wel 25mei ongi geworden heel normaal 5dagen en niet anders dan anders heel irri ! maar heeeeeel veel succes en sterkte met wachten! groetjes
Hoi! 't is natuurlijk erg vervelend om niet te weten waar je aan toe bent, maar van de andere kant vind ik het ook wel erg fijn om te weten dat ik niet alleen ben. Ben (volgens mij) ook al enkele dagen over tijd. In maart gestopt met de pil en tot nu toe nog wisselende cycli gehad. Echter tot nu toe was 31 dagen het langst en zit nu al op 35... Afgelopen vrijdag nog getest, maar helaas negatief. Gisteren een beetje bloed verloren (licht roze..) maar nog steeds niet echt ongi. Nog maar even wachten dus! Jullie ook allemaal veel succes ermee! Jollie
Hier iemand van 10 dagen , met negatieve testen.. Morgen afspraak bij de gyn voor inwendige echo.. Hoop dan meer te weten... het mag komen die ongi of zwanger zijn een van de twee haha
@bonsai: ik duim voor je meid! laat je het ons weten!?!?! ik wacht nog 1wk anders ga ik langs ome dokter! groetjes
Ik heb ergens nog een eigen topic haha, maar zal jullie up to date houden Thnx enne hier draaien de duimen ook voor jouw !
Hallo allemaal, Ik ben ook nog steeds overtijd....vanmorgen een heel klein beetje bloed verloren. (donker van kleur), nu weer niets meer aan de hand.... Echt balen dat wachten! Maar idd erg fijn om te weten dat ik niet de enige ben
Nou helaas is het vandaag toch gebeurt Helaas op naar de volgende ronde....ga nu maar goed mijn cyclus bijhouden anders schiet het niet op! Succes voor iedereen die nog aan het wachten is!
@Debke, Balen zeg! Inderdaad, goed bijhouden kan geen kwaad, maar ja, als je niet regelmatig bent, schiet dat niet zo op... Bij mij nog steeds niets, alleen veel krampen... Morgen misschien nog maar een keer testen! Jollie
Hoi dames, Hier ook spanning morgen 7 dagen over tijd maar wel negatief getest afgelopen maandag van mij mag of de ongi komen of een positieve test dit is zeer slopend. morgen wil ik toch weer opnieuw gaan testen kijken of er dan iets anders komt te staan anders ga ik ook bellen met de ha of de gyn iedereen hier succes liefs miriam
Hallo allemaal, Ik ben 1 januari gestopt met de pil en ben sindsdien regelmatig ongesteld (gem. cyclus = 29 dgn, min. cyclus = 27 dgn, max cyclus = 31 dgn). Nu moest ik vorige week maandag ongesteld worden maar dit is tot op heden nog niet gebeurd. Inmiddels dus al 8 dagen overtijd... Ik heb met 1 dag overtijd een test gedaan: negatief Na 3 dagen een test gedaan: negatief Na 7 dagen een test gedaan: negatief Heb wel al 2 weken last van menstruatiekrampen (lichtjes) en sinds 1 week gevoelige/gespannen borsten. Wat nu? Hoe lang kan het duren voordat een test positief aanslaat? Of hoe vaak komt het voor dat je cyclus van slag is? Heeft een van jullie tips?
JOEHOE! Vanmorgen getest....en er waren heel duidelijk twee! lijntjes te zien! Kan het alleen nog niet echt geloven...ik denk morgen nog maar een keer teste voor de zekerheid! Een happy Jollie