Ik heb 4 sept de prikpil laten zetten... De assistent vertelde mij dat ik met prikpil niet meer ongesteld zal worden omdat dat t bloed in je lichaam stopt. Er kon wel sprake zijn van een doorbraakbloeding in beginfase... Ik hoef dit om de 3 mnd te laten zetten en vind t wel handig dan elke dag aan de pil te denken. Maar nu ben ik al een week lang ongesteld met een week lang al krampen. Is dit de doorbraakbloeding of? En houd t na deze keer op? Ik kon niet bij ha terecht met mijn vragen want die is gesloten tot 6nov vandaar dit topic. Wie kan mij er wat meer over vertellen. Thanks alvast!
Hey, Ik ben zelf ook een aardige tijd aan de prikpil geweest. Erg handig en na ongeveer je 2e a 3e prik zal je geen mensrtuatie meer hebben. Jou verhaal herken ik niet. Ik had wel eens een bloeding maar niet een week lang. Als je ongerust bent zal ik als ik jou was toch geven contact opnemen met een arts. Sterkte!! Groetjes Angie
ja t heeft gewoon een week aangehouden en echt ongesteldheid met krampen en veel bloedverlies van dieprood tot laatste dgn helderrood. Ik vond dit geen doorbraakbloeding maar echt een ongesteldheid! Ik moet in dec pas weer een prik halen ( is om de 3 mnd toch) . HA is met vakantie dus vandaar me vraag hier, vind t ook gek. Zodra ze terug xijn ga ik gelijk weer bellen.
Dat is inderdaad geen doorbraakbloeding.. Klopt de prikpil is om de 3maanden . Het kan ook zijn dat je nog je normale menstruatie heb omdat dit je eerste prik is geweest. Groetjes
okok dus dat kan dat t nog even normaal doorgaat? Ik ben t gwn nog steeds!!! grrrr niet leuk meer hoor
Hoi Ik heb drie keer de prikpil gehad, bij alle keren gewoon ongesteld geweest, en niet een beetje nee gewoon drie tot vier weken lang met vier a 5 weken ertussen. De laatste prikpil dacht ik eindelijk er vanaf te zijn, want toen had ik 6 weken geen bloeding, maar nee vier weken voor het aflopen ervan weer bijna drie weken..... ik ben er mee gestopt heb er teveel last van. Mijn gyn. zei dat sommige vrouwen dit id kunnen hebben en dat dan de prikpil dus niet ideaal is.