Ik snap dr niets meer van. Ik zit vandaag 6 dagen voor mn nod. En 1dag naar mn innesteling. Heb de laatste paar dagen veel witverlies gehad en net ineens wat roze Wat kan dit betekenen? - een vroege ongie? - innestelings kwaaltje? Zit nu wel in de 2de ronde na MK. 32 dagen naar mn curetage werd ik ongie. Vorige maand duurde mn cyclus 29 dagen. XxtanxX
Gek he, heb ik ook wel eens gehad. Ik stond toen heel erg vreemd te kijken. Helaas werd ik een week later gewoon ongi, wel een dag later dan normaal...Niemand kan je met zekerheid zeggen wat het is, je moet helaas gewoon afwachten. In ieder geval ga ik voor je duimen
had gisteravond iets bruinverlies en vanmorgen ook, en nu niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit 5 dagen voor mn NOD. Help !
hallo tanja ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, kan op deze site wezen maar ook ergens anders, maar het kan dus zo wezen dat je met de innesteling wat bloed verliest wat niet meer is als een beetje rozig kleurtje op toiletpapier. dit noemen ze dus innestelingsbloed. hou je er niet aan vast want ik ben geen deskundige maar ik weet dus wel dat het voorkomt. ook is de baarmoedermond bij zwangerschap wat meer doorbloed en is de kans op zulke kleine bloedinkjes wat groter, deze wijsheid heb ik van mijn gyneacoloog die mij geruststelde toen ik ook wat roze afscheiding had tijdens mijn zwangerschap.