gestopt met pil wanneer testen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door wimpy, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wimpy

wimpy Lid

23 mrt 2006
    5
    0
    0
    hallo ik heb 8 februarie de laatste pil van mijn strip genomen en werd daarna op 10 februarie ongesteld. woensdag 15 februarie 1 pil genomen en toen weer gestopt in verband met zwangerschaps wens. na 4 dagen dit was op 20 febrarie ben ik weer een week ongesteld geweest. met een enorme hoeveelheid

vandaag is het 23 maart en ben nog steeds niet ongesteld zit op mijn 32ste dag. heb vorig weekend wel het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden en heb sinds dat weekend ook veel afscheiding maar word niet ongesteld. heb in deze maand 5 keer sex gehad. drie van deze keren waren in de eerste twee weken na mijn ongesteldheid.

nu is mijn vraag.. heb 21 maart een test gedaan deze was negatief. wanneer kan ik de volgende test het beste doen, want kan namelijk ook zijn dat ik niet ongesteld word omdat ik gestopt ben met de pil. wie weet wat te doen

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

Heel lullig, maar het enige wat je kunt doen is wachten. Zoals je zelf aangeeft kan het wel even duren voor je weer ongesteld word. Je lijf moet het nu zelf doen. Steeds negatief testen is ook zo rot.
    Stel nou dat je allerlei kwaaltjes gaat krijgen dan zou ik over een week nog eens testen, anders raad ik je aan dat gewoon niet te doen, zonde van je geld.

Sterkte
    Groetjes

3. wimpy

wimpy Lid

23 mrt 2006
    5
    0
    0
    OK THNX DENK DAT IK DAT MAAR EENS GA DOEN

Deel Deze Pagina