Hallo allemaal, Ik zou graag jullie advies willen. Een maand geleden heb ik de implanon laten verwijderen. Ik ben nog niet ongesteld geworden Maar ik ben ook niet zwanger. ( negatieve test) ovulatietesten ook steeds negatief. Moet ik afwachten? Is dit normaal? Of toch maar even de huisarts bellen.? Het duurt allemaal zo lang.. Heb wel een drukkend gevoel in m'n onderbuik al een aantal dagen maar het ziet er niet naar uit dat ik ongesteld ga worden. Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!
Hier doen ze pas wat als je een half jaar niet ongesteld bent geworden. Eventjes geduld dus, een maandje is toch niet zo lang? En ik weet niet hoe lang de implanon nog moet uitwerken?
Hoe vervelend het ook klinkt. Gewoon alles zijn gang laten gaan. Ik heb 4 maanden moeten wachten. Alvast veel succes!
Ik Heb drie maanden lang de koper spiraal gehad laten verwijderen op 19 februari ,ongesteld gebleven tot 9 maart was ik er vanaf. En nu nog steeds niet ongesteld AFKLOPPEN en ook hopelijk dat het raak mag zijn maar ik ga van Niets uit kinderwens is wel erg groot en welkom hihi .