Dag dames, 3 maanden na mijn zwangerschap ben ik begonnen met de pil (cerezette). Vorige week ben ik er meegestopt en nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden . Is dat normaal? Of moet ik langs de huisarts? Wat denken jullie? Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt.
je kan altijd even bellen en je probleem aan de assistente voorleggen zij kan je misschien zeggen wat het handigste is
Als je BV geeft, kan het heel lang duren. Het beste is ook om te wachten tot je eerste menstuatie naar de bevalling, en dan weer met de pil beginnen. Als je het niet vertrouwd, even de HA bellen voor info
Je kunt testen. Maar ik was na 96 dagen pas ongesteld. Dit topic zou ik wel even laten verhuizen naar anticonceptie.
Ik had de topic bij LOUNGE geplaatst en hij is hier naar toe verplaatst. Ik wil NIET zwanger worden! Ik ben er gewoon mee gestopt, omdat ik toch het gevoel heb dat de borstvoeding achteruit gaat. En ik ben ook niet zwanger dat weet ik wel zeker, vind het alleen vreemd dat ik nog steeds niet ongi ben geworden na een week gestopt te zijn.
De lounge is voor alles wat NIET over zwangerschap en andere zaken gaat. Hij kan ook bij anti-conceptie. Maar lounge sowieso niet.
Die had ik over het hoofd gezien. (Ik wil ook niet zwanger worden of wat dan ook. Wil alleen weten of anderen ook de ervaring hebben niet ongi te worden). Dus het is eigenlijk een vraag over ongi worden na stoppen met pil. Hoe kan ik m verplaatsen?