Gestopt met prikpil, ivm kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Esselte, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ik zou het aan de ene kant wel aanraden.. je hebt namelijk ook een hogere dosering..
    maar aan de andere kant. Ik was een gevoelig wrak.. ik huilde om vanalles
    het is echt een hormoonbom.. bahh

2. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Lijkt me niet echt fijn, wil graag wat stabiel blijven in mijn situatie. En wie zegt dat het mij wel gaat helpen, jouw hielp het ook niet.
    Nee ik wacht wel gewoon totdat het op gang komt.

Heb begrepen dat er eerst een onttrekkingsbloeding moet komen en daarna je cyclus op gang en dus je menstruatie.

Maar wat is een onttrekkingsbloeding eigenlijk, hmm moet flink nadenken dat is toch minder bloed in minder dagen dan de gewone cyclus? Weet jij het?

3. Esselte

Esselte Niet meer actief

Ik had 1dagje bloedverlies. Dus dat zou dan wel onttrekkingsbloed zyn

4. Zograagnog1

Dank je wel voor het snelle reageren. Nou dan weet ik dat ook weer.

Jakkes, zo een kiespijn, ik moet met 9 minuten weg naar de tandarts. Zal wel boren worden. Loop er al een kleine week mee.

Hoe is het met jouw nu? Weet je al iets meer over een eventuele zwangerschap van jezelf?

5. Zograagnog1

Beetje merkwaardig, ik heb gisteren baarmoederhalsslijm gespot op de w.c. en zo. Lijkt erop of ik mijn ei dan een dag erna krijgen zal (vandaag) werd er op het internet geschreven.
    Heb maar geklust voor de zekerheid.

Kan dit eigenlijk wel, want ik zit op mijn onttrekkingsbloeding te wachten toch?

6. Esselte

Esselte Niet meer actief

Zonder menstruatie geen eisprong toch? Hoe was het b8j de tandarts

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    heb zelf slechte ervaring met zwanger worden na de prikpil. ... Heb 1 jaar de prikpil gehad en daarna 1.5 geen menstruatie en erge vruchtbaarheidsproblemen.

uiteindelijke met wat "hulp" zwanger geraakt.

8. Esselte

Esselte Niet meer actief

Jeetje das wel erg lang.. bij mij duurdebt 9 maand... nu kijken of ik wel of geen eisprong heb

9. Zograagnog1

De eisprong komt voor de menstruatie Mariëlle?
    Dus het zou kunnen.

Ik ben geweest bij de tandarts afgelopen vrijdag en die zei dat ik aan mijn wortels van mijn kies onstoken.
    Nu moest ik eerst omdat de verdoving niet zou helpen aan de anti biotica en dat heb ik tot vanmorgen gedaan en dalijk om 09.45 uur een wortelkanaal behandeling.

Bah bah, maar zal blij zijn als die kies behandeld is, doet zo een pijn.

10. Zograagnog1

Dat is zeker lang ... zo kan het ook. Wel blij voor jouw dat het wel wilde lukken met wat hulp.

11. Zograagnog1

Ik heb vanmorgen nog gespot dat ik nog baarmoederhalsslijm heb. Zal voor de zekerheid? toch klussen vanavond.

Zat te denken, als het niets is is wel raar. Maar over 2 weken weten we het of het wel of niet wat is, anders moet er toch menstruatie komen als het echt een eisprong is geweest.
    Anders als het geen zwangerschap of menstruatie is weet ik ook niet wat ik had op zaterdag, zondag en nu. :S

12. Zograagnog1

Ik heb een beetje helder rood bloed gehad maar het was daarna ook weer weg. Wie weet wat dit is geweest?

13. Esselte

Esselte Niet meer actief

dat heb ik ook gehad. 1dagje..
    Dat was dag 1 van je cyclus..

14. Zograagnog1

Ik heb het niet 1 dagje gehad, gewoon een veegje. Dus dan was dat volgens jouw de onttrekkingsbloeding?
    En kan ik nu zeker niet zwanger zijn, niets te maken ook met die vruchtbaarheidsslijm?

15. Chats

Chats Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb 9 jaar de prikpil gebruikt en vorig jaar juli de laatste gehad. Dus deze was okt 2013 uitgewerkt. 12 juni 2014 eerste "bloeding" gehad, 7 dagen donkerbruin bloed verlies. Vanaf november wel soort patroon in klachten ontdekt.
    Had veel verschijnselen van zwangerschap afgelopen maanden. dus je lichaam kan je goed voor de gek houden haha. We testen af en toe op zwangerschap omdat ik geen idee heb wat mijn cyclus is.
    Op advies ha temperaturen sinds vorige maand en afwachten ......

Succes allemaal

16. Zograagnog1

Slim ... ga ik ook doen temperaturen ga morgenochtend beginnen en ook elke maand een test doen. Maar nu eerst zaterdag en volgende week woensdag afwachten met een test.

17. Zograagnog1

Ik ontdekte nadat ik op een forum hier had gelezen over een zwangerschapslijn dat ik hem ook heb... of kan dat horen bij ontpillen denken jullie?

18. Chats

Chats Niet meer actief

Spannend!!! Succes met testen.
    Van de lijn heb ik geen idee of dat ook ontstaat bij ontpillen of alleen bij zwangerschap.

19. Zograagnog1

Hoi Chats, beiden kanten over gehoord. Dus ben nog niets wijzer...

Ik ga zaterdag testen en die woensdag erop.
    Ben extreem moe, voel van alles aan zwangerschapskwaaltjes.

Weet niet wat het kan zijn. Zou willen dat ik wist waar ik aan toe was.

Deel Deze Pagina