Jammer dat het hier zo stil is. Kom even een vroege test laten zien met 1 licht streepje links (blauwe kleur ook) Deze test heb ik om 11.30 uur gedaan. Die andere op de 28ste was negatief.
Helaas.......ik ben bij de huisarts gisteren geweest, bloedtest gehad en ben niet zwanger: kleiner als 0.1 was het. Ik denk dat ik eens geduld moet hebben met ontpillen en dan onttrekkingsbloeding/menstruatie moet afwachten. Het rommelt in ieder geval wel dus afwachten dus. Erg jammer maar is niet anders. Ook die streep op mijn buik is dikker geworden maarja weet niet waar dat vandaan is gekomen of hoe het komt.
Ja ik heb een heuse zwangerschapsstreep op mijn buik, die loopt van mijn navel naar beneden Is dikker en donkerder geworden. Gek he? Jammer is het zeker. Wachten af wanneer onttrekkingsbloeding/menstruatie komt en dan opnieuw proberen.
Ik heb gisteren mijn onttrekkingsbloeding gekregen, en nu maar afwachten totdat mijn gewone cyclus op gang komt. Wachten wachten wachten....pfffffff wou dat ik al zo ver was. Maar de pil heeft wel geholpen die ik 1 maandje heb geslikt. Daarom heb ik nu mijn ontrekkingsbloeding (-kje) gekregen. Maar is echt afwachten nu wanneer mijn lichaam het weer op orde heeft, mijn natuurlijke cyclus. Hoe gaat het verder hier, zijn er al zwangeren of spannende dingen zoals tuurtestjes ofzo? hihihi
Volgende maand kijken wat het uit natura gaat doen, ben met de pil gestopt en ga ik ook mijn cyclusdagen tellen. Hoop dat het goed gaat/komt. Ben 2 maanden aan de pil geweest en 1x onttrekkingsbloeding en nu vandaag wacht ik het af heb vrijdag laatste pil geslikt, afgelopen vrijdag. Verwacht toch met een paar dagen onttrekkingsbloeding. Wordt spannend. En wat goed dat je nu een 28 dagen cyclus hebt fijn hoor!
Jaa inderdaad. Veel fijner hoor. bij 14 dagen heb je ook geen eisprong dus hopen dat ik dat nu wel heb morgen inwendig onderzoek. ben benieuwd.
Hoi Mariëlle, hoe ga je er achter komen dat je een eisprong heb? Vandaag dus inwendig onderzoek waarvoor precies en hoe was het, goed?
Inwendig onderzoek is uitgesteld tot volgende week dinsdag ivm menstruatie. Ovulatietesten geven nooit positief aan.
Dat is niet anders dan even wachten. Waarvoor moet je een inwendig onderzoek hebben Mariëlle? En ik heb nu mijn tweede ontrekkingsbloeding van de pil. Ben folium aan het slikken nu en nu echt afwachten wanneer het volgende maand wel of niet zelf komt.
Waar zijn jullie toch? Ik heb een positieve ovu test. Dus die 2 maanden gewone pil ná de prikpil heeft toch geholpen. Nu afwachten of het gelukt is, 2 weken te gaan.