hey allemaal , ik ben sins 2 maanden gestopt met proberen omdat ik er helemaal gek van werd. nu we hebben het gedaan ongeveer in men vruchtbare periode eerst zonder en nadien met condoom , nu ben ik 2 dagen overtijd en heb dit nog nooit gehad.... zou het???
dat zou zo maar kunnen! ik ben ook zwanger geraakt toen ik er totaal niet mee bezig was (we waren op wintersport).. Spannend, ben je normaal heel stipt? ik zou een testje gaan halen!!
dat zou wel heel erg super zijn. ik denk elke maand weer ik stop met proberen en druk zetten maar elke maand weer na mijn ei komt het weer opzetten. ik hoop dat je zwanger bent.
ik heb geen kwaaltjes het enige dat raar is dat mijn ms uitblijven en normaal kan ik er echt men klok opzetten hoor.. ohh jee ben echt benieuwd.. en bang voor teleurstelling
van december waren we bezig , maar ik deed elke maand zeker 15 testen.. en leek geobserdeert , dus heb ik gezegt , ik las een pauze in om niet verder gek te geraken..
ik heb dat ook gehad deed ook heel veel testen elke keer en toen heb ik gezecht ik ben er klaar mee en wacht tot ik ongi wordt en dan ga ik weer aan de pil en ineens was ik 2 weken overtijd dus test gedaan en ja hoor onder tussen licht hier een jonge dame van 7 maand in de box dus ik zou gewoon een testje doen
test nega..maar bij men 1ste zwangerschap had ik ook pas na een week en half een posi test.. weet nu nog nieks meer. er was wel geen zaadlozing he deze maand , nadien hebben we condoom aangedaan , dus was enkel met voorvocht.. zou da dan nie raar zijn om zwanger te zijn?
Ook in voorvocht zitten spermacellen, dus het is allemaal mogelijk! Over een paar dagen anders nog een keer testen. Kan zijn dat je niet zo snel HCG aanmaakt.
nog steeds geen menstruatie en euh , voel me ook niet zo als ik ga beginnen menstrueren er is nog hoop , maar test was vamorgen weer nega x
Ik zou over een dag of 2 dan nog een keer testen. Hopelijk heb je dan wel een mooie positieve test. Liefs, Duveldraakje