Hoi meiden, Wie komt er bij me zitten op het wachtbankje en wil ff lekker meekletsen voor deze maand? Over symptomen.. hoe je je voelt, dat soort dingen? Zelf heb ik een cryo teruggeplaatst gekregen op 29 april. Zit dus op wachtdag 6 en dag 10 dpo. Onze cryo is een Morula dag 4. Het is onze 4e terugplaatsing in totaal en 2e cryo tp. Dit is de laatste binnen deze poging (2). Ik gebruik Progynova icm Utrogestan bollen.. Afgelopen zondag (wd 4) heb ik een migraine aanval gehad, erg veel op bed gelegen.. Paar keer overgegeven smiddags/savonds. Gisteren (wd 5) vanaf de middag lage rugpijn en een zeurende onderbuik. (normaal heb ik alleen lage rugpijn een paar dagen voor in ongi word) Vandaag overdag niet zoveel gevoeld, alleen had ik het gevoel alsof die bollen er wat meer wateriger uit kwamen.. (sorry). Nu sinds begin vd avond een licht opgeblazen gevoel en weer een lichte zeurbuik onderin. Dit zegt nog allemaal niks en kan alle kanten op.. Maar is het gek dat ik denk dat het alweer over is? Elke terugplaatsing die erbij komt word ik wat ongeduldiger met wachten.. Maar ik weet ook: elke keer als er een tp mislukt, komen we vast een stapje dichterbij de tp die wel gaat lukken. Alsof je 6 moet gooien met dobbelen.. Ooit gooi je de 6! Maar ik word af en toe knetter van het wachten!
Hoi, volgens mij mag je morgen testen? Hoe gaat het nu? Ik zit op wd 2, nog 12 lange dagen te gaan...