Dames ik heb een vraagje! Ik ben nu zo ongeveer 5 weken zwanger. Maar heb al een zichtbaar dikker buikje. Ben zelf 1.70 en weeg rond de 72/73 kilo. Draag kledingmaat 38/40. Niet echt dik dus. Maar had altijd wel een buikje maar nu is mijn buik veel dikker. Je ziet echt een bolle onderbuik onder mijn navel. Zijn er meer die hier last van hebben?
Gefeliciteeerd!!! 5 weken.. Je buikje is dan echt niet van zwangerschap lijkt me.. Ik had het ook haha maar lijkt mij onmogelijk dat het met de zwangerschap te maken heeft..
Dit was mijn darmenbuikje met 5 weken. Echt een darmen bolletje haha. Dit trok later weg en met 20w begon m'n buik echt te groeien in een babybuikje.
Hier ook enorme 'last' van een darmenbuikje... Normaal ben ik echt plat-plat (sport heel vaak) maar sinds vorige week is het zelfs niet meer weg te stoppen.. Ondanks dat ik blijf sporten, blijft m'n buik bol staan... Het is zelfs zo erg dat ik gisteren m'n eerste zwangerschapsbroek gekocht heb.. Ik draag normaal heel aansluitende kledij maar kan het gewoon niet verdragen. Waardoor er natuurlijk al enorm gespeculeerd wordt
Wacht maar tot de obstipatie begint Dan lijk je opeens veel langer zwanger haha! En zodra de obstipatie opklaarde bij mij werd m'n buik gelijk weer een stuk platter. Om later natuurlijk weer groter te worden!
Aegyo, constipatie is hier al goed aanwezig. Van de eerste dag zelfs. ik neem utrogestan en dat is helaas een bijwerking bij mij..
Darmenbuik of niet .. T is wel van je zwangerschap . Ik had t ook, wist gewoon dat ik zwanger was omdat m'n buik groeide al bij 4 weken Gefeliciteerd !
Allereerst gefeliciteerd! Ik had ook al een buikje rond die tijd. Zoals de meiden hierboven al zeggen, zijn het je darmen die uitzetten. Rond 12 weken kwam mijn baarmoeder pas boven het schaambot uit en begon de buik door de kleine te groeien Geniet van je zwangerschap!
Dank jullie wel meiden. Maar hoe houden jullie het verborgen? Ik heb posttraumatische dystrofie aan mijn knie en draag eigenlijk alleen jurkjes met een panty of legging. Maar mijn buikje is er goed zichtbaar. Vooral savonds wordt het erger.
Ook bij mij was het heel snel zichtbaar... Nu 14 weken en 1 dag (banner klopt niet helemaal) en kan er echt niet omheen. Vk zei al dat baarmoeder erg hoog zit voor de aantal weken.... Heb buikje van 20 weken....
T86, ik draag net meer jurkjes omdat ik het daar wat verborgen kan in houden.. Zijn losse kleedjes. Een broek verdraag ik niet meer. Spant veel te hard.. Net zelfs m'n panty's moeten uitdoen doordat die zo hard spande.. Donderdag hebben we echo en dan vrijdag gaan we het aan de dichtste mensen zeggen (dichte familie en ons werk.. Werken samen dus dat is makkelijk ) en vanaf dan doe ik zwangerschapsbroeken aan.. Het comfort is me nog zo belangrijk..
Ah, ja, dat ken ik Ik heb tot week 16 aan de Utrogestan gezeten (vanaf de IUI) en had dat ook. Hoewel het erger was dan normaal, want Utrogestan was ik al gewend van eerdere pogingen. Combinatie van de Utrogestan en m'n eigen hormonen, denk ik. Langste periode zonder ontlasting was 6 dagen...toen heb ik dus wel de gynaecoloog gebeld voor medicatie, want ik werd er gek van