Het is nu een kwestie van volhouden, de eerste dagen zijn het moeilijkst en daarna word het echt beter. Ik ben vijf jaar geleden gestopt en makkelijk was het niet maar als je het echt wilt dan lukt het je!
ja ga morgen ochtend ook de ha bellen.. pleisters wil ik het liefst ook niet. omdat je dan alsnog de nicotine binnen krijgt
ben heel benieuwd hoe ik ke over een week voel. over 2weken over een maand. alleen daarom zou ik het al vol willen houden. maar dat gevoel in me lichaam maakt me echt heel erg gek.
Misschien sporten? Hardlopen hielp mij in het begin goed van het gejaagde gevoel af! Volhouden hoor. Suc6
Goed dat je bent gestopt! ik heb zelf bijna 15 jaar als een ketter gerookt en ben nu zo'n 2,5 jaar rookvrij. Het is een cliche, maar het is de beste beslissing ooit. Ik geef toe dat ik een hele goede reden had om te stoppen, wat helpt (ik was zwanger), maar het blijft lastig in het begin. Mijn advies: probeer het in ieder geval een week vol te houden. Dan wordt het echt makkelijker. Daarna had ik altijd zoiets van: 'ik ben nu door de moeilijke periode heen, het zou zonde zijn om dat weer ongedaan te maken'. En hou altijd in gedachten hoe graag je wil stoppen en om welke reden... Succes ermee, en hou vol!
Niet minderen, het enige wat je dan doet is de verslaving in stand houden, zonde! Ik ben ook van de een op de andere dag gestopt, rookte 1,5 pakje per dag. Dit is nu bijna 1,5 jaar geleden. En wat is het heerlijk! We hebben ondertussen een uitbouw laten plaatsen en de kosten per maand voor een hogere hypotheek zijn wat ik vroeger verrookte! Ik voel me veel en veel prettiger bij inspanning, niet benauwd of wat dan ook. Ik hoef niet meer de hele tijd te denken of ik nog wel genoeg sigaretten heb en wanneer ik e kan halen ed... In weer en wind buiten moeten staan... En wat is het heerlijk om van die vieze rooklucht van je handen af te zijn... Echt meid, doorzetten! Verstand op 0 en gewoon geen peuk opsteken, dat is alles wat je hoeft te doen en het word vanzelf makkelijker!!
dit is voor mij nu de 3e dag zonder sigaret en weet dus heel goed wat je bedoeld! Dit is niet mijn eerste stop poging. de 1e x was ik er 1 jaar vanaf en de 2e x bijna 2 jaar!! Echt meid, hou vol! (hoor mij nu eens makkelijk praten, maar pfhoe, wat vind ook ik het weer moeilijk!) Ik ben er namelijk echt van overtuigd dat als je 100% wilt, het je 100% gaat lukken!! Met wilskracht komen mensen echt heel ver!! Hoe je van dat gejaagde gevoel af kan komen, weet ik helaas ook niet. (wist ik het maar )
Ik heb 6 jaar gerookt, toen om zwanger te worden enz. gestopt. Half jaar geleden weer begonnen en nu sinds 2 dagen ook gestopt. Het is een hel, maar volhouden!! Het is het echt waard die 5 jaar dat ik niet rookte voelde ik me eigenlijk zoveel beter dan nu ik weer was begonnen. Ik voel me zo'n loser. En nu ga ik mezelf trots maken door het niet meer te doen al voel ik me best klote maar dat gaat wel over
vandaag met opstaan ging het al een stuk beter. voel me nog steeds klote hoor maar had geen zin in een peukie met het wakker worden. hou vol allemaal. de stap zetten na stoppen met roken is al harstikke knap. ik ben nu 2dagen gestopt. de meeste mensen op 1jan ik op 2 haha