gestopt met roken, hoelang daarna in verwachting?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ginger1, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ginger1

    ginger1 Lid

    7 mrt 2007
    28
    0
    0
    Hallo allemaal,

    mijn vriend en ik zitten inmiddels in ronde 9 en doen er alles aan om zo gezond mogelijk te leven. Dit is stapje voor stapje gegaan, het stoppen met roken was onze laatste bad habbit en we zijn nu sinds 2 weken ex-rokers!
    Nu vraag ik me af hoelang het bij anderen duurde na het stoppen met roken om in verwachting te raken?

    groetjes, ginger1
     
  2. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pff ik hoop een maand ;)
    ben zelf nu iets meer dan 3 weken eraf
     
  3. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik pafte er nog vrolijk op los hoor...Was ook al aardig wat rodners bezig echter kon de teleurstelling van de ongi telkens maar weer moeilijk verwerken dus stoppen met roken was voor mij toen gene optie...Echter toen raakte ik wel zwanger...Heb de hele bende meteen in de peullebak gemikt..

    Succes!
     
  4. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het niet roken heeft in ieder geval een positieve invloed op de vruchtbaarheid. Mijn vriend was verminderd vruchtbaar. Na een test bleek hij 2 miljoen zaadcellen te hebben (normaal 20 miljoen). Toen is hij gestopt met roken en anderhalf maand later (rijping van de zaadcellen duurt 3 maanden) was het al gestegen naar 9 miljoen. Dus stoppen met roken is zeker een goede stap. Echter kan niemand zeggen hoelang het nu duurt voordat je zwanger bent, het is een erg complexe puzzel.
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ik stopte toen we 'ervoor gingen', maand later een posi test. Was dus heel blij dat ik toen gestopt was!
     
  6. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ben 5 mnd geleden gestopt en zie ! ik ben 1,5 mnd zwanger nu !
    ben ook zoooooo blij nu dat ik niet meer rook ! is beter voor mij en voor de beeb !
    Hou dus vol het is het meer dan waard :)

    en wij zaten al in ronde 12 !
     
  7. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik ben 4 maanden geleden gestopt met roken en zie banner! ;)
     
  8. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik ben al 2 enhalf jaar gestopt! haha en mn vriend heeft nooit gerookt! dus wat dat betreft zijn we aardig gezond bezig! :D
     
  9. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    ik ben meer dan een half jaar geleden gestopt! Helaas is mijn vriend nog niet zo ver
     

Deel Deze Pagina