Beste stuurlui staan nou eenmaal altijd aan wal. Niks van aantrekken, ga lekker een stuk lopen met je kleine. Beloon jezelf met iets leuks (niet iets lekkers!) over een week. Ga nu al lekker op internet struinen wat dat zal zijn. Praat jezelf rustig in je hoofd.
Ik vind het ontzettend goed van je dat je gestopt bent met roken! Dit kan je zeker. Echt volhouden hoor!!
Hoe gaat het nu? Ik ben inmiddels 4 maanden gestopt! Ik ben trots en voel me veel beter! Ik wil ook graag gestopt blijven, want eigenlijk schiet je er niks mee op! Je kan het! JIJ bent sterker dan je sigaret. (Ik moet zeggen ik had griep, ben 3 dagen het huis niet uit geweest, omdat ik zo gigantisch beroerd was. Hierdoor dus ook niet gerookt en vond het op dag 4 toch echt zonde om weer te beginnen! Dus iedereen die graag wil stoppen gun ik zo'n griep Dat maakt het stoppen heul veul makkelijker ) SUCCES!!
Ik ben na 20 jaar flink roken cold turkey gestopt en wat was ik ziek die eerste week (onrustig, griep gevoel, nachtelijk zweten, rare dromen) maar die afkickverschijnselen wilde ik niet nog een keer meemaken dus heb doorgezet...dit is vier jaar geleden en heb het maar één keer moeilijk gehad (overlijden vader) maar niet toegegeven en nog steeds trots op mezelf. Heb op zich geen tips, het is de beroemde knop die om moet en ik hoop dat dit jou moment is...succes!
het gaat eigenlijk best prima, wel nogal prikkelbaar en onrustig maar heb nog niet echt het gevoel gehad dat ik MOET roken.. heb er eigenlijk wel vrede mee, ik vond het al een hele tijd 99% van de tijd niet echt lekker meer dus bleef alleen uit gewoonte roken.. dat scheelt denk ik, ik moet alleen even door het lichamelijke gedeelte van de verslaving heen.. komt goed! @MMarianne ik heb inderdaad heel raar gedroomd zeg! zal idd misschien door het stoppen komen, haha!
Ik was ook echt een gewoonte roker! Irriteerde me aan mijn eigen rookgedrag en dacht ook regelmatig: ik stop. Maar toch steeds die stomme gewoonte! Tot inderdaad 4 maanden terug! Ik had wel steeds "trek" in een sigaret, maar dat werd niet echt erger en was niet anders dan de trek die ik had toen ik nog rookte! Je kan het meid! En ik vond inderdaad de app my quit buddy erg fijn! Dat je op een gegeven moment ziet je heb 621 sigaretten niet gerookt die je normaal wel gerookt zou hebben... Dat was steeds een bevestiging dat het te gek en mega goed is dat ik het niet meer doe! You go girl!
whaha trouwens, die dagelijkse aanmoedigingen van my quit buddy zijn echt lachwekkend maar ik heb nog steeds niet gerookt! gaat goed
Goedzo! En doorzetten hoor! Ik be nu iets meer dan 3 jaar gestopt.. toen ik mijn eerste positieve trst in handen had,heb ik de 3 pakjes die nog thuis lagen op gerookt en toen in een x gestopt! Ik had er toen weinig moeite mee, ik wist waar ik het voor deed! Maar nog heb ik mijn momenten, pffff zo zin in een sigaret hihi (Trouwens als ik ga drinken, pak ik een peuk, maar das maar 1x per jaar ofzo)