gestopt met roken,sterke reuk rokersadem

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door supershiva, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    hoi wie herkent het volgende het is heel genant;
    ik ben sinds half juli gestopt met roken maar mijn partner rookt nog steeds (tot ergernis van mij aan toe)
    nu is het probleem dat ik door die rokersadem steeds meer moeite heb om echt intiem te zijn :oops: want ik vind het zo stinken
    ik heb het al tegen hem gezegd,maar wat hij ook doet aan reiniging ik blijf die verdomde tabakslucht ruiken :cry:
    ik vind het zo erg maar ik wordt gewoon misselijk van die lucht
    -zucht- ben benieuwd of er nog meer dames zijn in dit dilemma
    :rolleyes:

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Tjee dit had mijn topic kunnen zijn! Hier PRECIES hetzelfde! Helaas wil meneer hier nog niet echt rekening meehouden...echt ontzettend vies vind ik het, BAH!

3. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    ik ben er ook ziek van die gore stank en intimiteit komt dan op de tweede plaats grrr :evil: :evil:
    alsof het idd makkelijk is om te stoppen ermee

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja precies...

Hij rookt wel buiten, maar als ie nog ff gauw gaat roken en daarna bij me in bed kruipt... jakkes, dan heb ik al helemaal geen zin meer om zelfs te knuffelen! Het gaat hier ook echt de intimiteit in de weg zitten, zo zonde... GEWOON STOPPEN!

5. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    nee knuffelen is er bij ons ook niet meer bij of ik moet mn gezicht zo om draaien dat ik het niet ruik ,
    laat staan dat ik ga vrijen ,dat gebeurt al helemaal niet meer :cry:
    ja en je kan je neus niet uitzetten :oops:

6. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Nou zeg meiden...ik snap best dat mijn vriend niet zomaar stopt hoor. Hij rookt maar lekker buiten, maar ik ga écht niet van hem vragen te stoppen.

Ik heb de motivatie door dat schoppende wezentje in mijn buik, maar anders was ik echt no way gestopt. Hij voelt die bewegingen niet, hij draagt geen baby.

Stoppen met roken werkt alleen met de juiste 'state of mind' en ik vind echt niet dat je zomaar van een ander kan verwachten dat hij zomaar stopt.
    Vies, zeker.. Maar hallo zeg...zo heb je zelf ook geroken hoor niet zolang geleden. Je kan toch niet verwachten dat je vriend dat opeens allemaal maar begrijpt? Het is geven en nemen hoor. Hij rookt toch buiten?

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

@hypnose, ja je hebt helemaal gelijk hoor! Vind ook dat ie het zelf moet weten, maar ik vind het nu gewoon extra vies en kan het nu gewoon minder goed van me af zetten! Ik heb zelf ook jaren gerookt, dus ja, toen stonk ik zelf natuurlijk ook! :) Maar ik vind het nu gewoon ZOOOO VIES, dat het soms moeilijk is om zo rationeel te denken :oops: (en ik verplicht hem tot niets, hij moet zelf die keuze maken)

8. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Oh wat een mazzel heb jij. ;) Ik vind het nog steeds zoooo lekker, dat het bijna elke dag nog een strijd is.
    Ik denk dat ik na de bevalling wel weer zal roken zoals het nu gaat hahaha. Wat erg zeg die verslaving.

9. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    ik denk dat dat voor iedereen anders is of je wel iets van iemand kunt verwachten of niet de een reageerd er zo op en vind de stank niet te pruimen en een ander kan er wel heel goed tegen ,

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja de geur (en smaak!) is absoluut niet te pruimen! Maar tis wel zo dat ik niet kan eisen dat hij stopt! Maar dan heeft ie minder te knuffelen, eigen schuld :) :)

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja tis een rotverslaving! Ik hoop dat ik nooooooit meer begin, kan het me nu ook niet voorstellen... maar ik zeg nooit nooit...

12. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Overigens probeert hij het wel af en toe, maar hij vindt het echt lastig. En dat snap ik dan echt heel erg goed gewoon.
    Stoppen met roken is sowieso (voor ons) een kleine ramp :) . Maar goed, door de zw.schap heb ik geen keus voor mijn gevoel.

Vind het wel de meest vreselijke verslaving ooit.

13. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    ja idd gewoon even deze periode doorkomen

ik hoop dat ik na de bevalling kan blijven stoppen met roken ,maar eerst lekker zwanger zijn

14. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik hoop het ook gewoon vol te houden hoor. Ik vind het ook zo'n naar idee dat ik straks naar rook zal ruiken bij dat lieve, kleine baby'tje. Dus misschien steek ik er ook geeneen meer op. Voel ik me alleen maar schuldig.

15. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    bah ik vind dat ook zoooooo vies! heb zelf jarenlang gerookt en mijn mannetje rookte een tijdje terug af en toe weleens een sigaretje, maar wat smerig als ik dan een kus kreeg zeg.... bah....

16. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    ja het is zeker een rotverslaving maar we kunnen er tog wel mee stoppen als het moet :D

17. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    helaas is het idd te smerig voor woorden :(

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

dit voel ik ook precies zo! Dan hang je boven zo'n kleintje en dan stink je zo! Zielig toch? Of met je rookvingers er aan zitten... nee hopelijk steek ik er nooooit meer een op!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Het stinkt sowieso natuurlijk, maar als je zelf rookt het je dan niet zo door en als je stopt ruik je dat ineens wel! En dan nu met de extra sterkte geur door de zwangerschap is het nog 1000x erger!

Wel goed van ons allemaal dat we gewoon gestopt zijn! Roken en zwanger zijn vind ik persoonlijk echt niet kunnen!

20. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    is niet echt een lekkere combi lief mooi schoon babytje en vieze gore nicotine stank,en dan het verslavingsgedrag van ik moet nu een peuk hebben,en als je dan niet kan roken dan wordt je nerveus :confused:

Deel Deze Pagina