Hieruit begreep ik dat je vriend weer rookte Zogelukkig, maar je bedoelde dus een gewone vriend? Wat heerlijk dat je er nu helemaal geen behoefte meer aan hebt. Bij mij blijft het steken met vlagen.
Dat komt omdat je vriend nog rookt. Wij hebben bewust rookplekken gemeden voor 3 maanden ofzo, niet uit, niet naar rokende vrienden etc. Da's de kat op het spek binden. Ik vind het dus eigenlijk wel knap van de vrouwen die gestopt zijn waarvan de partner nog rookt.
Ojee haha dan zou ik dus maandenlang mijn familie niet kunnen zien. Mijn vriend rookt hoogstens 1 sigaretje op het balkon 's avonds en voorderest alleen als ik er niet ben (met de hond buiten/op het werk/onderweg naar supermarkt). Dus ik heb er eigenlijk niet veel last van hoor. Maar wel fijn dat jouw vriend samen met je is gestopt.
O. ik dacht dat hij ook nog binnen rookte, dat zou minder zijn he, want dan rook je mee! Zet die stinkmannen van jullie onder de douche voor het slapen gaan en geef ze een fles mondwater cadeau!
Nee dat zou ik echt no way pikken, als hij binnen zou gaan roken! Maar een fles mondwater krijgt hij van me ja, want ik moet wel eerlijk zeggen dat de geur uit die uit een rokersmond komt wel echt vies is.
ik moet een officiele aangetekende brief indienen bij mijn eigen bedrijf (word erg lastig) het is onze eigen zaak, ik vind het ook vreselijk aso! ik werk maar 4 uur per dag daar en ze beperken de meeste rook tot wanneer ik er niet ben maar dan nog stinkt het echt zo goor! vind je het dan niet erg van je vriend dat hij wel mag roken ik vind dat een beetje hoe zeg ik dat niet echt solidair je kiest toch met zijn tweetjes voor een kindje dan kan je man zich toch ook daaraan aanpassen. maar goed hij kan ook wachten tot zijn kind vies het gezicht afdraait en zegt bah bah (en dan hopen dat ie de hint begrijpt) hahaha die van mij doet dat nu sinds kort en ik lig dubbel hier! Ik vind het geweldig dat ie dat doet!
hahah bedoel je degene die nu extra hard zeuren dat het stinkt dan hoor ik er ook bij hoor, maar vond het al irritant terwijl ik rookte dat is ook de reden dat ik ben gestopt (van 60 siggies naar 0 per dag) zonder enieg moeite
Mijn man en ik zijn enige jaren geleden al gestopt met roken. Ik had het over "een" vriend van ons, die rookt. Is gescheiden en komt hier weleens met zijn kindje. Omdat hij hier niet binnen mag roken, steekt hij dan buiten een peuk op, terwijl hij boven de kinderwagen hangt. Of hij heeft zijn kindje vast terwijl hij rookt, ik vind dat echt geen porem!
Hey meiden, Jeetje wat is het herkenbaar zeg wat ik lees! Ik ben zelf nu ex-roker, en mijn vriend rookt ook nog steeds. Ik laat hem daar ook lekker vrij in. In ons huis word al meer dan een halfjaar al niet meer gerookt. Ook niet toen wij allebei nog rookte. Maar ik vind het inderdaad ook zo vies de geur die uit zijn mond komt, zeker als we lekker in bed liggen. Daar krijg ik nou ook niet echt zin van.. Maar als ik dan zeg, sorry hoor maar je stinkt zo naar sigaret dan zegt hij wel sorry zal me wel omdraaien dat vind ik dan ook wel weer zielig..hihi. Word er gewoon misselijk van!
Ja bij ons dito. Zelf ruik je het nooit als je ook rookt. Maar nu ik zelf niet meer rook.... Brrr... Vooral 's avonds laat als we naar bed gaan en hij rookt z'n laatste. Dan poetst ie daarna zijn tanden en nog stinkt het nnaar rook! En ook zo vies, zn handen! ale: Nee zoenen hoeft dan echt even niet hoor van mij....
goh dit obderwerp speelt dus meer dan ik dagt,maar ik begin er wel van te balen want ik heb bijna helemaal geen intimiteit meer ik word letterlijk misselijk van die lucht
Hebben jullie weleens een sigaret in een laagje water uitgemaakt? En dat een tijdje laten staan? Die geur die daar vanaf komt, daar ruikt het wel een beetje naar vind ik.
Ik word er ook onpasselijk van als ik het ruik. Vooral s'ochtends als ik nog in mijn bedje lig en hij komt een kus geven, dan kan ik spontaan gaan kokhalzen! Erg vervelend...