hoi, ik ben ook 2 jaar geleden gestopt met roken gewoon zo zonder poespas...stond er helemaal achter en deed het voor mezelf dat is het beste medicijn vind ik. Maar mij vraag is nu: als jullie nu niet kunnen stoppen hoe weet je dan zo zeker dat het je wel lukt van de een op de andere dag als je zwanger test? Sterkte en heel veel moed voor de stoppers....onthoud dat die verslavende witte stokjes het gewoon echt niet waard zijn!
Nou, iemand anders verwoordde het idd goed, dan heb je een stok achter de deur he, dan heb je veel meer motivatie, want dan weet je waar je het voor doet. Ik heb me voorgenomen om zodra ik een posi test heb naar de huisarts te gaan en er alles aan te doen om van die stinkstokkies af te komen.
Beter is natuurlijk nog als je stopt met de pil je ook direct stopt met roken. Want voordat je er achter bent dat je zwanger bent ben je al een maand verder...... Succes allemaal!
Hoi,hoi, Ik ben in april gestopt met roken. Ook zo van de 1 op andere dag. Op zondagavond besloot ik dat ik maandag niet meer zou roken. Heb nog 1 sigaret bewaard voor de maandagmorgen bij me koffie(die mis ik nu eindelijk niet meer)en daarna geen 1 meer aangeraakt. Moeilijke momenten heb ik vooral met uiteten gaan en als we gezellig op stap zijn. De laatste weken is de trek naar en sigaret wel weer groter,maar ik ga volhouden hoor. XXXXX kareltje
ik wil ook stoppen[of niet], het is veel gezonder voor de baby, ik ben nog niet zwanger. donderdag MOET ik stoppen, dan ga ik naar de gyneacoloog. mijn man rookt ook en wil niet stoppen, we gaan vaak naar mijn schoonfamilie die roken ook allemaal. mijn familie vind het heel slecht zwanger en roken, dat ben ik helemaal met ze eens, maar het is zo moeilijk. ik schaam me ook wel eens dat ik niet zonder roken kan. bespottelijk gewoon dat je MOET roken. groetjes een verslaafde
Ik ben ook gestopt direct naardat ik zag dat ik zwanger was. Het was van de zomer heel moeilijk vind ik puur dan zit je lekker met een ploege buiten je moet je gals wijn al laten staan en dan ook al geen sigaret. pff wat ben ik wel eens schagerijnig geweest haha. Ik heb heel veel lolly gegeten en zoethout gewoon iets in je mond hebben vond ik ideaal. Me vader had van een fietsventiel en een kleion buisje op elkaar gemaakt dan leek het net of je van een siagret zat te heisen ook heerlijk was dat haha. Ik heb er nu weinig last meer van gelukkig.
Mij gaat het oko nog lukken, weet ik zeker. In ieder geval supertoppie dat het jullie gelukt is. r-e-s-p-e-c-t!