Allereerst super dat je al een dag gestopt bent! Jammer dat de therapie niet aangeslagen is deze keer maar ben blij dat je kosteloos nog een keer kan komen! Ik ben vorig jaar 9 maand gestopt met behulp van nicotinepleisters. 10 weken lang pleistertjes geplakt en de nicotine langzaam afgebouwd. zo was ik al van de "gewoonte" af en kon ik heel langzaam afkicken van de nicotine. Werkte bij mij prima, maar ieder mens is anders natuurlijk. Het kostte me 20 euro per week, maar ik rookte anders een pakje (toen 4,-) per week weg dus was alsnog goedkoper uit haha... Helaas na 9 maand weer begonnen, ook op een K-dag, met grote K... Mijn schootkat was overreden en toen trok ik het niet meer. Ik dacht toen ook, ach, 1tje kan wel!! niet dus... Zit er nu al weer 11 maand aan vast helaas... Binnenkort nieuwe stoppoging, wat mij betreft ook weer met pleisters
leuk om te lezen hoe anderen zijn gestopt! en ik heb ook echt veel aan jullie verhalen en steun en ook zeker aan jullie adviezen! t lukt me nog steeds, maar echt niet van harte pff. wel ga ik echt weer naar die vrouw toe aankomende week, want dat is toch een stuk makkelijker! ik hoop dat ik t tot die tijd volhou...dat hoop ik heeeeeeeel erg!
Ik hoop dat je het volhoud meid!! En idd super dat je terug mag komen! Dat is pas service! Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt, cold turkey. Heb echt wel moeilijke momenten gehad, maar ik dacht steeds ik ben er nu een dag af, zonde dat ik nu 1 neem. En zo elke keer weer. Op een gegeven moment hadden we een feestje en echt iedereen rookte daar! Toen heb ik bijna een sigaret gepakt, maar toen was ik inmiddels al 4 weken gestopt en dacht bij mezelf: nou als ik er al 4 weken af kan blijven dan kan ik dat nu ook! Heel veel succes meid! Ik weet hoe moeilijk het is!
Ik ben ook bijna 1 jaar gestopt en ik werd helemaal gek. Dacht alleen maar aan die ene peuk maar diep van binnen wist ik dat het niet zou uitmaken. Ik wilde niet meer verslaafd zijn en afhankelijk zijn van die rotpeuken. Dus lichamelijk was het zo zwaar dat afkicken maar zag het meer als een strijd. Die ik mooi heb gewonnen Het is ook echt loodzwaar en zo nu en dan heb ik nog steeds zin in een peuk maar dat gevoel gaat zo weer weg. lees anders het boek De opluchting daar heb ik erg veel aangehad.