Wij overwegen om een wii met wii fit te kopen. keuk voor de spelletjes en ik wil graag s van niets doen naar iets doen gaan. Ik heb gelezen dat de consumentenbond niet zo positief is over de wii fit wat betreft verbetering van je conditie. Valt het nou echt zo tegen of is het toch wel lekker om te doen en heeft het toch wel effect?
Ik vind het zeker wel leuk om te doen maar moet eerlijk zijn dat hij hier meer niets staat te doen. Op het begin is het leuk maar vond het redelijk snel gaan vervelen komt ook omdat we alleen het spel Wii fit hebben en geen andere spellen voor gebruik met de wii Fit. En kwa conditie tjha ik denk dat als je er echt elke dag 2 uur mee werkt dat het wel kan helpen maar heb zeker het idee dat sporten in de sportschool meer effect heeft .
wij hebben m ook... in het begin is t idd heel erg leuk... maar nu staat hij echt te nixen bij ons.. alleen als t neefje van me ventje hier is speelt hij ermee.. verder wordt hij niet meer gebruikt... al zal ik nou eens vertellen dat hij hier zelden is.. er zitten leuke spellen op... maar in je eentje spelen gaat toch vervelen hoor... en als je ventje of vrienden ofzo niet mee willen doen, doe jij ook niks haha of het effect zal hebben kan ik niks over zeggen, maar ik denk wel idd dat het na een tijdje (als je er echt constant mee bezig bent) gaat werken... succes met beslissen..
Ik denk niet dat het veel effect heeft Wij gebruiken hem wel regelmatig en hebben verschillende dingen.Het enige wat ik merk is dat ik soms spierpijn heb
Het is bewezen dat de Wii fit wel degelijk effect heeft als je hem intensief gebruikt .. Ik ben helemaal gek op de wii fit, momenteel hebben we een ander spel met andere activiteiten en die is ook erg leuk
ik hoor wat betere verhalen over de active? Voorlopig hebben wij het hier gehouden bij wii sports - en dat vinden we nog steeds leuk, na een maandje of 4 ofzo.
ik vond ht de eerste 2 keer leuk om te doen maar daarna verschrikkelijk... ik moest steeds mijn woonkamer verbouwen om hem te gebruiken. wij hebben hem daarom ook weer snel verkocht
maar als je spierpijn krijgt betekent dat toch dat het effect heeft lijkt me want dan zijn je spieren dus belast
Ik vind het een dikke tegenvaller! In het begin heb ik hem nog wel redelijk frequent gebruikt. Maar nu staat ie al zo lang werkloos in de kast. Ik heb bij de tv niet genoeg ruimte en waar ik wel ruimte heb..zie ik de tv niet goed.
als je over genoeg doorzettingsvermogen beschikt werkt ie wel degelijk!! ik ben echt kilo's kwijt sinds we hem hebben, ik moet zeggen dat ik het de laatste weken een beetje heb laten verslonzen en het meteen merk!! Mijn man werkt soms meer als 9o uur per week en wisselende tijden dus ik kan doordeweeks niet weg om te sporten dus dit is ideaal.. Ik zet alleen even de salontafel aan de kant en het is klaar, ja het heeft wel een groot : ik sta voor aap factor. MAAR als je je daar overheen zet is het keileuk!!! en motiveert echt, wij hebben ook ea active die is wat zwaarder en uitdagender vind ik.. Maar je moet het zelf doen niet voor mensen die zichzelf niet kunnen motiveren dus..
Zelf vind ik de active leuker en makelijker te pakken dan de wii fit. Hier moet ik er ook de woonkamer voor verbouwen wil ik normaal kunnen wii-fitten. Met de active lukt het gewoon zo. Hier staat de wii ft ook te verstoffen op moment.
Tja weet je als je een lidmaatschap van de sportschool hebt maar je doet daar niks mee omdat je geen tijd of zin hebt om er heen te gaan. Dan helpt die OOK niet. Net als bij de Wii fit. Ik kan sinds n week mn broek weer aan en mn trui zit rond mn boven armen ook weer los(ser). Je moet dan ook niet alleen de spelletjes doen maar de oefeningen en trainingen. Al zijn sommige spelletjes ook best nuttig hoor. Zoals dat boksen bij de Wii sports. Of dat hoelahoepen bij de Wii fit. Ik doe bepaalde oefeningen en ik doe steps advanced en daar rondom nog wat boks oefeningen die bij de Wii fit zitten. En gister bij mn verjaardag heb ik n nieuw "spel" gekregen waarbij ik nog meer oefeningen kan gaan doen. Daarbij gebruik ik de Wii fit om te zien of ik ze goed doe. Dat nieuwe spel geeft elke dag een aantal oefeningen toegespitst op wat je wilt dat er verandert. En bij mij is dat over het hele lichaam en als 2e mn buik en boven benen. En naast de Wii kan je natuurlijk gewichten gebruiken als je bezig bent (geeft de Wii ook aan btw). Maarja zoals bij alles moet je er dus wel serieus mee bezig en dan n aantal keer per week! En een sportschool zal best beter werken maar dat is voor veel een grote drempel EN logistiek niet altijd mogelijk.
wii fit is hartstikke leuk! wij hadden hem gelijk gekocht toen het uitkwam. Erg leuke spelletjes, en ook om echt fit te blijven, echt perfect. Ik heb veel lopen zweten iig hahaha. Daarintegen de wii active, heb ik gekocht maa rno g niet zo vaak gespeeld, dat is echt puur sport gericht, geen leuke mini games ofzo. wii fit is veel leuker.
ja ik vind ook de active meer op sport gericht daar heb je gelijk in. Ik doe altijd joggen, steppen en boksen met de wii fit, wat oefeningen maar joga en balans vind ik niets aan... Alleen soms reageert de active niet super en dat kan dan irritant zijn (kan soms ook zijn dat je er pas later achterkomt dat het aan jezelf ligt HIHIHIHI)
Ja inderdaad! Ik heb zo'n gewichtje om rond mn pols te doen. En doe dan die oefening om je boven arm wat steviger te maken (dat je niet van die flubber armpies hebt ) En steeds deed dat ding het niet als ik die oefening deed. En maar mopperen en weer opnieuw beginnen (doe 20x en had er onderhand al 30 gedaan maar dat ding registreerde het niet) Kwam ik er dus achter dat hij niet kan registreren want hij ziet niks omdat dat pols ding er voor zit Dus nu houd ik dat pols ding in mn hand en dat is nog zwaarder ook! Doe jij ook steps onder het tv kijken? Ik zet hem op 30 mins of zelfs af en toe 40 (ligt er aan wat ik die dag al gedaan heb) en dan ga ik lekker steps doen onderwijl. Erg handig dat hij dan via de afstand bediening klikt zodat je lekker door kan gaan met tv kijken onder het vet verbranden
jep MTV op en op diverse snelheden steppen (divers is beter als monotoon, dus effe snel en daarna weer langzamer, en met verschillende liedjes gaat dat prima. Ja bij de active komt de positie van je armen en handen ook erg nauw hoor, als je een beetje verkeerd doet krijg ie billenkoek van je trainer haha Ik vind dat rennen met die knieen omhoog soms echt killing vooral aan het einde pffff zie je me met een rood hoofd zitten (dan heb ik het wel over een uur en 500-600 kcal verbrand hihi) Je kan ook joggen vrij (kan je geloof ik ook tv kijken)
ik heb toevallig de wii fit geleend van een vriendin voor dat ik hem aan wou schaffen, want heb wel vaker iets van de wii gekocht en weer door verkocht. maar ik vindt hem best aardig om te doen, en was na 45 ook aardig moe. maarja ben nog niet zo lang geleden bevallen met een keizersnede maar welke spellen kan je nog meer spelen met die plaat dan? want ik kan niet boxen ofzo
dan moet je meer spelen , je mag pas boxen als je meer hebt gespeeld (zo kan je meer spellen verdienen bij de wii fit) vooral de gevorderden is erg leuk!