Gestopt met roken, wie nog meer?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Alva, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik rook nu nog steeds, laatste keer miskraam gehad.

Ik ben wel van plan nu te stoppen maar heb tot week geleden nog veel gerookt, zou dat nu al veel schade aangericht kunnen hebben?

Ja ik weet dat het slecht is en egoistisch maar heb geen zin in zulke antwoorden

2. Alva

Alva Niet meer actief

Er gebeurt in de eerste weken zo ontzettend veel met de baby, dat er ook nu schade kan zijn aangericht. Misschien juist nu, het hartje moet nog gaan kloppen.

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Datvis een moeilijke. Scheelt per persoon denk ik. Er zijn genoeg zwangeren met een kiskraam door het roken. Maar ook een hoop zwangeren die gewoon een gezond lindje hebben gekregen.

Als ik het goedbheb, krijgt de baby de eerste paar weken nog niets van mama binnen, maar haalt het zn benodigdheden uit de vruchtzak. Placenta en mavelstreng zitten niet meteen vast. Maar dat hoeft geen excuus te zijn om nog even dooe te roken ;)

Ik heb tot enkele weken voor de geboorte nog gerookt. Het was wel heeel minimaal. Weet niet wat de gevolgen zullen zijn voor de baby. Ze is nubheel tevreden en rustig, huilt bijna nooit en geoeit als kool.

Hier inmiddels volledig gestopt. Ga misschien melk doneren ivm overproductie en dan is niet roken een eis. Gisteren zwaaide er een sigaret voor mn neus langs en toen had ik het5 seconden even moeilijk.

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik heb bij me zoontje wel door gerookt en helemaal gezond,
    Maar wil niet die kans lopen dat het nu misschien niet gezond is.

Maar goed voel me ook heel lullig na me zoontje toe als ik nu wel ga stoppen en toen niet, daar moet ik niet na kijken en daarvoor het nu nog wel te doen omdat ik het bij hem ook deed..

Maar zo voelt het wel in me gedachte naar hem toe.

Maar goed nu maar hopen dat het lukt!

Deel Deze Pagina