Hoofdpijn!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sandana, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Pfff.... sinds de avond van eerste kerstdag heb ik me toch een hoofdpijn.... Het begon rechts en ik meende dat het van mijn verstandskies af kon komen. Zo voelde het.

Maar de dagen erna lijkt het er soms helemaal niet op (donderdag niet) en soms weer wel (vrijdag richting de middag/avond weer wel). Donderdag had ik echt pijn over heel mijn hoofd inclusief het begin van mijn nek. Gister, nam wat meer paracetamol, is het bij rechts gebleven, soms ook aan het begin van de nek rechts. Voel me echt behoorlijk ellendig erdoor, want paracetamol neemt de pijn niet helemaal weg. Ik heb nooit, echt maar af en toe eens hoofdpijn en dan helpt het prima.

Het is echter geen super erge stekende pijn waarvoor je de arts zou bellen. Verder valt me op dat in mijn rechter neusgat er af en toe wat open lijkt te kraken en dat doet ook even pijn in mijn hoofd. Gister in dat neusgat maar even wat neusspray gedaan en toen lag ik echt even een halve minuut met mijn handen op mijn hoofd van de pijn. Was de heftigste pijn die ik gehad had.... trok ook vanzelf weer weg.
    En ook een flink uitlokkende factor is als ik buk, dan knalt het er weer in. Het centreert zich trouwens rond mijn oor en kaakgewricht lijkt wel. Maar momenteel zit het met name rechts voor boven mijn oog (met oog erbij) en inderdaad voelt mijn verstandskies rechts onder iets pijnlijk lijkt wel.

Ik weet gewoon niet zo wat ik met deze hoofdpijn aan moet. Ik wil het wel aankijken eigenlijk tot maandag. Heb ik elk geval goed gedronken zodat het niet van te weinig drinken kan komen.

Wie weet meer of herkent het?

2. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Misschien heb je een bij holte ontstekking. Ik kan dan ook geen neusspray verdragen. Ik zou inderdaad maandag even de huisarts bellen en als het erger wordt gewoon de huisartsenpost daar zijn ze voor hoor.

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Lijkt vandaag toch wel wat beter te gaan gelukkig.... alsof alleen het berichtje plaatsen al wat doet :)
    Hoofdpijn is nog minimaal nu, behalve als ik snuit of buk. Hopelijk gaat het snel beter.

4. bubbetje

bubbetje Niet meer actief

Goed in de gaten blijven houden.
    Hier vorige week ook een aantal dagen flinke hoofdpijn.
    Vk heeft toen wel even bloeddruk en eiwit gecontroleerd voor evt. Zwangerschapsvergiftiging.
    Advies was om flink te drinken. Kan zijn dat je lichaam even wat vocht tekort heeft. En om de 6 uur paracetamol.

5. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Klinkt als een holteontsteking. Goed stomen en neussprayen, dan moet het vanzelf overgaan, kan wel een week duren. De huisarts zegt hetzelfde. Heb het regelmatig...

Deel Deze Pagina