niet gehele normale menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina010, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi meiden

ik had mijn vraag voorgelegd aan de verloskundige op dit forum betreffende mijn ik wil zwanger worden maar na een jaar nog steeds geen succes.

tzit zo ik ben meestal maar een dag of 2 max 3 ongesteld en voornamelijk bruin bloed met beetje rood. tevens heb ik een cyclus van 25-29 dagen. niet super regelmatig dus. zij adviseerde mij om een afspraak te maken met de huisarts. Wat ik ook zeker ga doen.. helaas heb ik geen leuke huisarts dus ik zie er tegen op.. ik denk dat je dan doorverwezen word naar een gynacoloog.. maar wat is er aan te doen als je hulp nodig hebt om zwanger te worden? Ik lees wel ns wat over clomid enzo. Ik ben beetje leek op dit gebied en hoop dat er wat meiden zijn die me kunnen vertellen waar ze je dan mee kunnen helpen.

Ik voel me er erg ellendig door.. soms zelf beetje minder vrouw zelfs. Mijn verloofde en ik willen het zo graag.
    Ik drink bijna geen alcohol, slik folium zuur en we vrijen op de dagen waarop het zou 'moeten'en tegenwoordig zelfs om de dag..
    Ik rook wel.. wil ik ook mee stoppen. Verder ben ik altijd erg slank geweest en kom ik gewoon niet aan, ben 52 kilo bij 1.72.

ik hoop op een antwoord

gr, nina

2. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    vervelend voor je zeg, vooral die onzekerheid
    ben je al eerder naar je huisarts geweest over je menstuatie patroon?
    heel veel succes ermee ;)

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hoi Nina,