Wie heeft er nog meer slechte ervaringen mee? Heb net veel foto's besteld ivm moederdag cadeau. Wilde voor alle oma's een fotoalbum van onze zoon maken, dus leuke foto's af laten drukken. Kom ik thuis bekijk ik de foto's zijn ze gewoon bijna allemaal mislukt . Weet niet hoe ik het moet omschrijven maar het lijkt alsof de lijnen niet kloppen zeg maar. Daar waar de neus zit lijken net allemaal puntjes te staan. En nog wel op meer plaatsen op de foto. En heb 14 verschillende foto's (x4) af laten drukken en echt maar 2 foto's zijn maar goed, waar ik geen foutje ofzo in zie. Heb wel vaker foto's af laten drukken met de camera die we nu hebben en ook een digitaal album laten maken en daar is altijd alles goed bij gegaan. Dus snap niet waarom het nu ineens fout gaat. Als je de foto op een afstandje houd zie je het bijna niet, maar je ziet wel een soort van waas erop zeg maar. Kan het helaas niet beter uitleggen, maar wie heeft dat nog meer meegemaakt? Wil morgen wel even terug naar de hema om of geld terug te vragen of dat ze ze gratis opnieuw afdrukken want vind dit echt niet mooi om in een album te plakken.
misschien is er tijdens het afdrukken iets fout gegaan in de instellingen van de machine...en is daarom alles bij jouw slecht.... Ik zou idd gewoon terug gaan..krijg je je geld terug hoor! Of nieuwe foto's....tsjah die wil je natuurlijk ook hebben he...
Op welke groote maak je je foto's? Hoe kleiner ze je maakt, des te korreliger ze kunnen worden. Ik weet niet voor welk formaat je hebt gekozen, maar de hema adviseert voor digitale foto's een maat van 11x 13 volgens mij. Ik heb ze toen toch een keer laten afdrukken in 10x15, en de foto's waren echt lelijk geworden. Gewoon stukken van de foto af zeg maar.
hier zijn niet echt stukken van de foto af. Maar ja korrelig zeg maar. Maar vind 11,5 bij 15 zo'n rare maat. Zal wel eens kijken wat ze zeggen bij de hema.
heb ik ook wel eens gehad. Of foto's waarbij rode ogen waren weggewerkt en er gewoon zwarte vlekken zaten enzo...
hoorde het laatst ook van iemand, die mocht ze opnieuw doen. mijn ervaring is dat ze meestal wel goed omgaan met klachten je kan ze ook een mail sturen
Ik heb dit met een fotoalbum gehad. Ik heb er toen over gemaild, ne mocht terug komen. Hij is toen opnieuw in productie genomen, en deze was een stuk beter.
oke, dan ga ik straks toch maar even terug. Kijk ik even of mijn moeder de auto heeft dan rij ik even snel op en neer. Hopelijk maken ze dan nieuwe foto's
de service is idd heel goed hoor, ik heb het ook eens aan de hand gehad, leverde de foto's terug in en toen hebben ze het opnieuw afgedrukt. Inleveren moest omdat ze ook willen zien of het een productiefout is.