Wat moet ik nou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Goedeavond allemaal !

Ik zit ergens mee...
    Volgens me banner ben ik vandaag de dag het vruchtbaarst maar volgens de ovulatie test ben ik dat nog totaal niet!
    Het is me derde test heb ze gedaan op 16-01, 17-01, 18-01 en allemaal tussen half 8 en kwart voor 8 in de avond. Ik heb dan nog niet geplast vanaf ong 16 uur niet en vanaf diezelfde tijd niet meer gedronken

Weten jullie wat er aan de hand kan zijn?

Groejtes Wendy.

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Je moet niet teveel uitgaan van de banner meis... van die testen des te meer.
    Je kan je eisprong al gehad hebben of nog moeten krijgen...

3. dolfijn81

dolfijn81 Lid

25 sep 2006
    52
    0
    0
    en het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe lang je cyclus is

groetjes dolfijn81

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ook dat Dolfijn ;) Bedankt voor de aanvulling!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, wat Realtjuh zegt....
    Je banner is een indicatie....geen zekerheid.
    Ik weet niet hoelang je met de pil gestopt bent (als je deze slikte) en hoe lang je al regelmatige cycli hebt....maar misschien moet je ei nog hartstikke komen. Tempen...dat is een betrouwbare en goedkope methode om je cyclus te ontdekken. Je kan ovulatietesten blijven doen maar bij een onregelmatige cyclus of eisprong (je cyclus kan wel regelmatig zijn, maar dan hoeft je eisprong nog niet regelmatig te zijn) blijf je testen.

Succes meid,
    Elmo

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoe lang ben je gestopt met de pil? Want je kan wel een banner pakken van 28 dagen, maar je weet nog niet of je cyclus goed op gang komt en zo ja hoe lang die dan is.

Ik zou eerder die ovulatietesten geloven, alhoewel die ook niet bij iedereen schijnen te werken. Ik zou sowieso pas met ovulatietesten gaan werken als je al een tijdje bezig bent en nu gewoon zo ongeveer om de dag vrijen, zit je altijd goed.

groetjes,
    Snoopy

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

ow, jullie waren al een heel eind ;)

8. Niet meer actief

Elmo ik wil best tempen en daar ben ik ook mee bezig en houd het ook bij op die tempkaartjes site maar ik kan niet zien waar ik nou het vruchtbaarst ben heb het hier op het forum al een paar keer gevraagd maar krijg geen duidelijk antwoord.

groetjes,

PS. Ik zal zo ff me tempkaartje laten zien

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kan het ook achteraf pas zien.
    Als je temp stijgt (geloof ik) heb je je eisprong gehad. Blijft ie hoog ben je misschien zwanger, zakt ie weer kan je dus zien dat je je ei hebt gehad....
    Elmo

10. Niet meer actief

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tempkaartjes kan je kwijt in het temp topic.
    Daar kunnen ze je ook verder helpen met vragen over je temperatuur. Ik zou zeggen....op naar het temp topic ;)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Temp je wel altijd rond dezelfde tijd en voor het opstaan? En met genoeg slaap?

Want of dat is het 'probleem', of je lichaam is aan het ontpillen, of temperaturen is bij jou niet betrouwbaar. Met dit kaartje kan je nog niet zoveel (sorry...)

13. Niet meer actief

Iks slaap zo'n 7 a 8 gemiddeld ik sta op en ga meteen tempen en altijd rond dezelfde tijd. ik ga naar de temp kaartjes forum... als ik zo je reactie zie snoopy denk ik waarom ben ik het in ... bij gaan houden.. en ja het kan aan het ontpillen liggen.

En wat ook zo raar is ik voel atlijd me eisprong en nu voel ik krampen in me buik maar weet nou niet meer zeker of dit me eisprong is ivm de neg ovu teste :S

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoelang probeer je nu zwanger te worden?
    Elmo

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wendy, hoe bedoel je dat je altijd je eisprong voelde, je slikte toch de pil? Dan heb je geen eisprong. Of bedoel je voordat je met de pil begon?
    Ik zou sowieso niet meteen beginnen met temperaturen en ovulatietesten, dan is het spontane er ook meteen vanaf. Ik ben na het stoppen met de pil helemaal niet uit mezelf ongesteld geworden, dus ben blij dat ik dat ook niet gedaan heb.
    Hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk, maar het kan best dat het een paar maanden duurt voordat je ongesteld wordt en dan maak je je nu druk om niets. En al die ovulatietesten gaan ook veel geld kosten zo.
    Maar over dat tempen, je staat eerst op en tempt dan? Want dat moet je doen voordat je opstaat.

groetjes,
    Snoopy

16. Niet meer actief

nog niet zo lang hoor!

Ik wil alleen weten hoe me lichaam werkt !
    En ik snap dat jullie me dit niet kunnen vertellen.
    Maar als ik 3 verschillende dingen zie en voel dan heb ik toch zoiets van wat is dit snap je?

17. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Dat moet net andersom meis ;) Tempen voordat je opstaat, want beweging kan al rare tempverschillen geven.

18. Niet meer actief

ja oke ik vroeg ook een keer is tempen nou met een oorthermometer oke? Toen kreeg ik als antwoord jaa dat kan gewoon hoor.

Maar ik vind het zo raar want als je op je oor ligt dan is je oor tog sowiezo hartstikke warmer als de rest van je lijf.

19. dolfijn81

dolfijn81 Lid

25 sep 2006
    52
    0
    0
    @realtjuh graag gedaan haha

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Meid! Gooi alle rommel in de kast en ga eerst gewoon ff lekker klussen.
    Een baby maken moet leuk blijven he ;)
    Elmo

Deel Deze Pagina