Morgen komt er iemand die voor ons de belastingaangifte komt doen. Het is de eerste keer voor mij en ik zal ook voor 2011 nog laten berekenen. Mijn eigen berekeningen (via internet) kwam ik op 1860 ontvangen Vandaar dat ik nu deze man heb ingeschakeld! ALS dit zo is, zeg maar hallo tegen de bugaboo donkey duo! hahaha.. Erg maar thja, ook wij hebben het niet breed dus ik zou zo blij zijn he!!!! Hopen jullie met mij mee? En kregen jullie iets terug?
Wij hebben een jaarlijkse teruggaaf van de hypotheekrente dus die tikt wel aan Maar ik heb hem nog niet helemaal nagekeken
Iets van 1700 euro als het goed is... Gaat direct naar de spaarrekening, want mijn contract is niet verlengd. Dus we potten nu alles op zodat we straks niet in de problemen komen als het niet direct lukt om iets nieuws te vinden...
geeen flauw idee, sowieso het aanrecht subside, die zit rond de 1700 volgens mij, en dan nog wat van de hypotheek, zou het nog niet weten, van de week pas ingediend dus hoor volgende week het exacte bedrag.
Dit jaar niet zo veel 500 ongv gaat op me rekening om de maanden na bevalling door te komen ivm geen zwangerschaps verlof
van manlief ook een behoorlijke zak met geld (eigen huis, aandelen en loonsverhoging, tikt ook aardig aan) ik krijg dit jaar niks terug behalve de aanrechtsubsidie, maar die krijg ik per maand dus dan lijkt het niet zoveel
Wij ook. hypotheekaftrek, aanrechtsubsidie( ik weet niet hoe dit officieel heet), 3 volle maanden ouderschapsverlof. Jippie!!!!
nog 4000 ongeveer, we hebben al maandelijks wat teruggekregen maar hubbie heeft ouderschapsverlof en ik kan de reiskosten naar het revalidatiecentrum aftrekken en dan gaat het hard. We krijgen nog rekeningen van mijn opname ( eigen bijdrage) en eigen bijdrage thuisbegeleiding maar dat is max 500 euro. Voor de rest op de spaarrekening.