Beetje ongerust

Discussion in 'Zwangerschap' started by saar83, Dec 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saar83

saar83 Lid

Oct 16, 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo iedereen,

Ik hoop dat iemand me kan helpen een beetje uit mijn onrustige mood te krijgen.
    Toen ik net achter de pc zat voelde ik wat vloeien van beneden, ik dacht eerst dat het wat afscheiding was maar toen ik naar de wc ging zag ik in mijn broekje een beetje bruinig bloed en toen ik ging plassen en afvegen zag ik een beetje helder bloed. Ik meteen in paniek tegen mijn vriend gezegd en de vk gebeld met de vraag of het erg was. Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, kon zijn omdat ik daarvoor wat moeite had met naar de wc gaan er een bloedvaatje was geknapt waardoor ik een beetje bloed. Eenmaal opgehangen was ik wel beetje gerustgesteld maar ik heb nog steeds een raar gevoel. Ik heb gelukkig geen buikpijn of andere klachten maar toch dat gevoel.... Komende maandag heb ik pas weer een afspraak bij de vk, hoop dat ik dan eindelijk het hartje kan horen via zo'n dopler ofzo, totnu toe konden we dat alleen op de eerste echo zien, en ik moet nog ongeveer 6 weken wachten tot ik mijn 20 weken echo krijg. Wie kan mij beetje gerust stellen?

groetjes

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb met 10 en 16 weken wat bloedverlies gehad, na een wat moeilijke stoelgang. Dus wat de verloskundige zegt zal ook wel kloppen in jouw geval. Zolang je geen krampen hebt, hoef je je echt geen zorgen te maken!

Share This Page