gestopt met roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Romaira, 27 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Hallo dames

Ik ben sinds vanmorgen gestopt met roken heb om half 9 me laatste sigaret gehad :) de laatste dagen smaakte het me al steeds minder dus ben steeds iets minder gaan roken om nu dus helemaal te stoppen .
    zijn er nog meer meiden die ook gestopt zijn nu ? en hoe ervaren jullie het ?

maika

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goed van je dat je gestopt bent! Ik ben zelf ook gestopt en het smaakte mij dan ook niet meer (gelukkig) heb er dus verder ook geen moeite mee gehad. Wel wist ik niet wat ik met mijn handen aan moest zeg maar..maar dat is nu ook over. Veel succes ermee!

3. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Nou dames!

Ik wens jullie succes de komende maanden, heel goed :thumup:

Knuffels,

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Veel succes! Ik ben 1 maand voordat ik zwanger raakte van Britt gestopt en ik ben nog steeds super blij dat ik dat ooit heb gedaan!

Heel veel succes!

5. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Ik wil alleen eventjes een heel groot compliment aan je geven dat je gestopt bent. Hoop echt dat je het volhoud!
    Heb zelf nooit gerookt maar ik geloof achter mekaar dat het moeilijk is, dus alle steun en complimentjes zijn vast welkom. Dus bij deze. echt super meid, geniet van je zwangerschap.

Groetjes Bojenna

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed zo zeg!
    Hier ook gestopt voor ik zwanger was en nog steeds niet rokend!

Heel veel succes!
    Volhouden hoor!

Elmo

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ook hier gestopt! ongeveer een maand voordat ik zwanger was.... heerlijk! en heb helemaal geen afkickverschijnselen. ofdat het vanzelf gaat.......
    succes iedereen!

8. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Er is een topic "Samen stoppen met roken omdat we zwanger willen worden' bij het onderwerp Zwanger worden. Misschien kun je daar eens gaan kijken...Ik denk dat je er zeker iets aan hebt!

En proficiat dat je gestopt bent! Je had geen beter besluit kunnen nemen.

Groet, Lola2

9. dinnetje

dinnetje Lid

24 mei 2008
    34
    0
    0
    secretaresse
    Delft
    Dames,

Allemaal erg veel succes met het niet roken.
    En als je het even niet ziet zitten, denk dan maar aan het wondertje in je buik waar je het allemaal voor doet (of eigenlijk laat in dit geval). Zelf ben ik bijna 3 jaar geleden gestopt. Ze smaakten ons toen niet meer en nu komt het me wel erg goed uit dat we dat maar alvast gehad hebben.

Groetjes,
    Antoinette

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    ohhhhh wat goed joh! en volhouden meid! je mag trots zijn op jezelf!

11. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goed hoor, ben zelf ook gestopt, moet zeggen dat dit makkelijk ging omdat ik erg misselijk was. maar nu ik me beter voel mis ik het af en toe wel heel erg, maar ik hou het nu al zolang vol dat ik het sowieso tot de geboorte wel volhou, en hopelijk erna ook nog voor heeel lang.

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jaaa super! Ik ben ook gestopt (een week voor de bevruchting) en natuurlijk vind ik het soms moeilijk. Maar serieus, over mijn lijk dat ik weer ga roken. Wij hebben een prachtig wondertje binnen ons groeien, die kan je toch niet doelbewust gaan vergiftigen? Dus super meid, volhouden!

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Goed zo! succes hoor!

14. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hoi,

Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Daarvoor al enorm geminderd.
    Het gaat me eigenlijk erg goed af. Je weet tenslotte waar je het voor doet toch?.
    Ik mis meer mijn Filet American en mijn wijntje dan mijn sigaret. Ik ben van plan na de bevalling ook niet meer te gaan roken.

Voor allemaal die zijn gestopt petje af hoor.
    Ga zo door het is voor een goed doel.

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    dank jullie wel :d het valt me eingelijk best nog wel mee , inderdaad ik weet waar ik het voor doe e das het belangrijkste !
    nog even een vraagje aan jullie .....
    wij krijgen vanavond visite en hun roken allebei , ze weten niet dat ik zwanger ben dus als ik hun vraag om niet binnen te roken omdat ik gestopt ben dan vermoed ik dat ze al wat in de gaten hebben ( omdat we net 3 weken getrouwd zijn en nu al van iedereen vragen krijgen over wanneer we aan kinderen beginnen ) wat zouden jullie doen ? als ze gewoon binnen roken is da niet best voor mij en me beeb , en als we ze vragen niet te roken dan is 1 en 1 toch 2 bij hun denk ik ? lastig .....

16. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Meeroken is niet fijn maar de schade van een avondje valt denk ik wel mee hoor. Belangrijker is of jij in de verleiding wordt gebracht. Misschien moet je gewoon zeggen dat je besloten hebt in voorbereiding op het krijgen van kinderen (volgend jaar ofzo...) het huis rookvrij te verklaren. Wat is belangrijker? Dat zij een vermoeden hebt of dat jij een lekkere rookvrije avond tegemoed gaat?

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zou gewoon zeggen dat ik gestopt ben en dat ik niet in de verleiding wil komen. Zoveel mensen stoppen, dus dat jij dan zwanger zou zijn zegt niets hoor.

18. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    Ik stopte op de dag dat ik wist dat ik zwanger was.
    En mis het vreeselijk maar het gaat steeds beter.
    Ik zij tegen vrienden dat rooken zo duur word en dat het straks toch nergens meer mag en dat ik daarom stopte.

19. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik zou gewoon vriendelijk vragen of ze naar buiten gaan en als ze vragen waarom dan zeg je dat je gestopt ben, of ze iets vermoeden dan, tja misschien wel maar rook is gewoon schadelijk....ook meeroken.

20. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik ben ook gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger was!
    Mis het lekkere sigaretje na de koffie of na het eten enorm maar eigenlijk gaat het veel makkelijker dan ik ooit verwacht had, misschien ook door de misselijkheid ;) maar toch!
    Nu nog vol blijven houden......

Deel Deze Pagina