Krampen en darmklachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Caroline28, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline28

Caroline28 Nieuw lid

26 apr 2008
    4
    0
    0
    Secretaresse
    hallo,

Ik maak mij vandaag erg zorgen. Al een paar dagen heb ik wat last van diarree, niet heel erg. En sinds gisteravond heel erg last van mijn maag en darmen. Ik ben bang dat ik wat verkeerd heb gegeten en dit nu de gezondheid van mn kindje aantast. Ik ben pas 10 weken zwanger, dus nog in de kritieke fase. Heeft iemand hier ook weleens mee te maken gehad?

Groeten,
    Caroline28

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb een spastische darm dus in het begin (en nu begint het ook weer) heel veel last gehad van darmen ook diaree etc. en met mijn kleine gaat het hardstikke goed hoor!

gewoon zorgen dat je wel veel blijft drinken en fruit eten etc dan komt het helemaal goed. de kleine zal hoogstens zometeen blij zijn dat het eruit is vanwege al die darmgeluiden hihihiihih

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd zorgen dat je veel blijft drinken.
    Heb in het begin ook last gehad van diaree enzo..

Nu poep ik 4 dagen niet en vervolgens 4x op een dag..
    Je darmen hebben ook te leiden onder de hormonen

4. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ik heb er toevallig gisteren ook last van gehad
    behoorlijk buikrampen en veel diaree.
    verschrikkelijke hoofdpijn,
    nu is het gelukkig weg :)

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Allemaal kwaaltjes die bij een zwangerschap horen. Maar ja het is wel vervelend. Probeer vezelrijk te eten en goed te drinken. Dat is altijd goed.

6. Niet meer actief

ik heb zelf nu ook heel erg last van mijn darmen. Het schijnt erbij te horen. Daarnaast voel ik me wel moe, maar niet echt misselijk.. af en toe ff half misselijk, maar niet zo erg.. moet die echte misselijkheid nog gaan komen of niet?

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik ws de eerste paar weken totaal niet misselijk, wel een beetje weeiig gevoel in m`n maag enz maar verder niet.

Nu de afgelopen 3 weken ben ik kots misselijk! ( hoef gelukkig niet te spugen ) maar tis geen pretje maar hoort erbij :)

Het kan dus nog komen maar het hoeft niet perse! Succes!

Liefs Danielle

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb een spastische darm, en ik merk nu dat het flink begint op te spelen. Afwisselend diaree naar niet kunnen poepen.
    En vooral veel krampen. Heel vervelend, maar goed dat hoort erbij. Ik ga vrijdag bij de dokter wel vragen of er iets voor is. Dat mijn darmen even wat kalmer worden want ik word er soms 's nachts gillend wakker van, zo'n pijn doet het.

9. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    dayenne wij volgen elkaar precies op :)
    ik heb ook wat last van diaree, zal wel over gaan denk ik
    het is niet ernstig dus
    groetjes

Deel Deze Pagina