Beetje last van "ontpillen" (van de nuva dan..). Al de afgelopen week veel kramp in mijn zij, volgens mij ter hoogte van mijn baarmoeder (beetje in de liezen zeg maar). Maar vandaag schrok ik toch even! Ik had echt opeens een grote slijmprop in het toiletpapier zitten...Geen idee wat het kon zijn, helder en heel dik, net behangselplak . Toch maar even gegoogeld en volgens mij kan het heel goed cervixslijm zijn. Dit zou betekenen dat mijn eisprong eraan zit te komen. Gaaf! Ik ben nog maar vanaf deze maand gestopt met de nuvaring en het zou wel heel gaaf zijn als mijn eerste cyclus al volgens het " boekje" verloopt! Eventjes afwachten of de menstruatie ook op tijd komt natuurlijk . Toch allemaal spannend dit! Hebben andere mensen ook veel last van slijm vlak voor hun eisprong?
Ja, dat heb ik ook! Kwam van de week ook een klein propje tegen in mn boxer! Lijkt inderdaad wel op behangplaksel, leuk benoemd haha! Ik vond het ook wel lijken op een lijm balletje, dat deden wij vroeger altijd op de basisschool, lijm balletjes maken. Ik kon m ook uit elkaar trekken en hij ging niet kapot ( sorry voor de details )... Al had ik vorige maand véél meer slijm dan deze maand! Als ik cyclus van 28 dagen heb, dan zou ik gisteren mijn eisprong gehad hebben.. Normaal altijd last van mn borsten na de eisprong, nu nog niets van te bekennen. Toch had ik vorige week donderdag dat propje... Spannend....