Ik had het even nodig om te spuien dus sorry.. Ik slik nu al een tijd, ik denk ongeveer 1,5 jaar, triodeen. Ik was er mee gestopt. Ongeveer 2 weken nadat ik gestopt was had ik afgesproken met een goede vriend en tegelijkertijd ex van me. Het was kerstavond. Het was wel gezellig, tot zijn moeder zei dat ze het te glad vond en dat haar zoon mij niet naar huis mocht brengen. Ag ik zou er blijven slapen en sochtends vroeg naar huis zodat ik wel op tijd kerst kon vieren met mijn ouders. En tja, van het een kwam het ander. Het was niet veilig. Normaal heb ik er nooit problemen mee. Maar deze keer is het zo raar. Ik droom steeds dat ik zwanger ben, of dat ik een kindje heb enz. Ik slaap slecht. Nu is het gelukkig al wat beter, maar het kwam voor dat ik maar 2 uur per nacht sliep. Ik ben ook veel meer gaan snoepen. 1e kerstdag ben ik wel weer meteen begonnen aan mijn pil. Dit heeft geloof ik toch niet zoveel effect als het bevrucht is dan is het zo. Ik heb er niet zoveel verstand van. De laatste 2 pillen van mijn strip heb ik niet geslikt. Ik kon niet meer wachten om ongi te worden. Afgelopen zaterdag was mijn laatste pil. Ik denk wel eens dat ik me voor niets allemaal te veel zorgen maak. En ik weet ook wel dat het beter is om test te gaan halen. Maar ik wilde eerst een paar dagen wachten op mijn ongi. Als die wegbleef zou ik alsnog kunnen testen. Hoe denken jullie hierover? en stel, ik ga test halen.. daar moet je zeker naar vragen bij de kassa? Dat durf ik dus echt niet! Alvast bedankt Monami
Hoi Naomi, Je kan de test gewoon bij de drogist halen. Bij sommige ligt het gewoon in het schap. Ik weet dat je bij de etos bij ons het zo kan pakken. Als je angst hebt om het te halen, kan je misschien een goeie vriendin vragen als zij het voor je wilt halen. Ik weet ook immers dat je meer ga snoepen als je stress hebt. Hou je ons op de hoogte als je ongi ben geworden?
Dan zal het dat wel zijn geweest. Paar dagen te laat, maar toch ongi geworden. Ik baal er echt ontzettend van, ik had me er zo op verheugd.. Het voelt ook helemaal niet alsof het niet is enzo. Ag, zo is het maar beter ook. Bedankt voor je reactie
Ik wil het niet geloven, dus ik ga zometeen naar de stad om een test te halen.. dan weet ik het tenminste zeker
Het was in ieder geval 100% onveilig, maar zelfs dan heb je steeds maar een waterkansje zwanger te worden (vraag maar aan de dames hier die al meer dan een jaar proberen ). Met de pil heb je een onttrekkingsbloeding, en vermits die kunstmatig opgewekt wordt door het stoppen met de pil zegt dit niet altijd iets over het niet-zwanger zijn. Echter, dan is de bloeding vaak wel anders dan normaal. Ik zou een toch maar een testje doen, en in het vervolg veilig vrijen. Ik begrijp dat je je verheugd had, maar vind je ex het goed dat jullie onveilig vrijen en er een risico tot zwangerschap in zit? (Ik wil me niet bemoeien maar ik hoop dat hij het toch weet? )
Ik heb net een test gehaald, nu nog gaan testen. Mijn ex wist het ja, had hem van te voren ingelicht dat ik geen pil meer slikte. En hij vroeg er nog eens naar. Dus hij wist t . We zien het straks wel. Ik zou het leuk vinden maar ach, ik weet het ook eigenlijk al voor 85% zeker dat het neit zo is. Ik haat het om zo enorm eigenwijs te zijn (a).
Het kan zeker geen kwaad nog een testje te doen, dan ben je helemaal zeker! Ik kan begrijpen dat die negatieve test een teleurstelling is, maar binnen een aantal jaar ben je misschien net blij omdat je dan zwanger bent van je (toekomste) vaste partner/echtgenoot en jullie samen voor een kindje kunnen gaan!
Net getest, inderdaad negatief. Ik had het graag anders willen zien. Maar het is ook beter zo. Ik ben alleen en jong. Ooit zal het wel mijn tijd worden en dan zijn we er samen gelukkig mee!
Nu heb je tenminste zekerheid, goed zo! Ach, jouw tijd komt zeker en vast nog wel! Je kan er alvast naar uitkijken, dromen mag en kan altijd!