hoi meiden ik ben me al aan het orienteren op na de bevalling omdat ik na deze nummero 5 dus echt never nooit geen kinderen meer wil wil ik me laten helpen ben met deze zwangerschap door de pil heen zwanger geraakt en dat wil ik dus voorkomen wie heeft voor mij dé oplossing ofwel sterilisatie of spiraaltje wat zijn jullie ervaringen qua pijn en menstruatie enz hoop van jullie te mogen horen groetjes nathalie
Is het geen idee om je man/vriend te laten stereliseren? Is een kleine ingreep, en hij zal even moeilijk lopen, maar mijn vriend zal het ook laten doen als we ons gezinnetje compleet hebben, mn schoonpa heeft het ook gedaan, en nog een paar kennissen. Geen gerommel in je buik, geen hormonen meer Maris
hier gaat mijn mannetje zich laten steriliseren, omdat ook wij compleet zijn. Ik kom niet in aanmerking voor een sterilisatie omdat ik onder de 30 jaar ben
Onder de 30 niet in aanmerking komen voor sterilisatie? Hier in het noorden doen ze daar niet zo moeilijk over, ook niet als een man onder de 30 een knip-en-scheer beurt wil. Groet van Kiki
Hier bij ons word een vrouw onder de 30 niet geholpen voor een sterilisatie, mijn vriend is ook nog geen 30, maar bij mannen doen ze het wel omdat dat eenvoudiger te herstellen is zou het nodig zijn
Kan je mannetje zich idd niet beter laten helpen dan dat jij dat zou doen. Is een veel kleinere ingreep en e.v. nog te herstellen. Een spiraaltje is niet definitief. Hier op de site was ene poosje geleden iemand die vertelde door het spiraaltje heen zwanger te zijn geworden. Ze kreeg wel een miskraam, maar toen was de foetus al zo groot dat er armpjes en beentjes aan te zien waren. Dat wil je ook niet meemaken. Het lijkt mij trouwens niks om jarenlang met een spiraaltje te zitten, maar da's weer persoonlijk.
Ik ben het met FreWilly eens, voor een vrouw is het een veel grotere ingreep dan voor een man, en bij hem is het eventueel ook nog te herstellen. En met een spiraaltje lopen een aantal jaren lijkt me ook niks. Maris
Tja, hierna willen wij ook geen kinderen meer alleen mijn man wil zich niet laten helpen aangezien een familielid na deze kleine ingreep impotent is geraakt.. Ik zou dus ook wel eens willen weten hoe dat bij vrouwen gaat.. De ene keer zie ik dat het gewoon 'zo' kan en een andere keer moet het met een kijkoperatie..
Maar ook die kan mislukken, mijn moeder heeft zich vroeger laten stereliseren, maar dat is niet gelukt. Overal zitten natuurlijk wel risico's aan.
hoi meiden bedankt voor jullie antwoorden maar mijn man wil zich dus echt niet laten helpen is als de doods hahaha maar het is ook meer voor mezelf ik wil dus geen kinderen meer nou ik ga mezelf maar eens goed orrienteren hahaha groetjes nathalie
Net gevonden op het grote net: Essure-methode of Ovabloc-methode Geen operatie, en binnen een uur klaar. Het is wel een onomkeerbare methode. Groet van Kiki