Even een vraagje, op dag 14 na punctie kreeg ik mijn bloedingen (was gelijk met testdag) deze hebben 5 dagen aangehouden. Omdat de hcg iets verhoogd was bij bloedtest moest ik nog even door met de bolletjes. Een week erna was hcg waarde lager en ben ik met bolletjes gestopt, dat was afgelopen dinsdag. Vandaag 3 dagen na stop bolletjes weer menstruatie. Is dat gebruikelijk? Ik dacht dat ik anderhalf week geleden mijn menstruatie heb gehad. Heb je met stop utrogestan altijd erna weer een bloeding? Welk dag is nu dag 1 van de cyclus mijn eigen bloeding of die van stop utrogestan? Hoop vragen maar weet nu even niet meer waar ik zit in de cyclus.
Je kunt inderdaad een bloeding krijgen als je met de utro stopt. Moet je gelijk met medicijnen beginnen? Want anders zou ik ma eerst even bellen om te vragen wat nou CD1 is. Zelf zou ik zeggen de eerste dag van je bloeding na het stoppen is CD1. Zolang je utro gebruikt gebeurt er namelijk nog niet zoveel in je lijf en maak je zelf normaliter nauwelijks FSH aan, waardoor je follikels weinig tot niet groeien.