Hier toch wat rozeverlies Ik ben echt in alle staten... Mijn borsten doen ook geen pijn meer. Heb wel een test gedaan en die knalde nog binnen 5 seconden. Heeft iemand nog opbeurende woorden?
Mijn man had op internet gevonden dat na het stoppen met de Utrogestan, je best nog wat bloedverlies kunt krijgen. Een soort onttrekkingsbloedinkje. Of bel direct het ziekenhuis, daar zijn ze ook voor, toch? Heel veel sterkte, meis! Ik duim dat je kleintje gewoon blijft zitten!
Hoi Aster, dank je voor het reageren. Ik heb het ziekenhuis gebeld en wordt straks teruggebeld. Er was geen verpleegkundige beschikbaar. Ik hoop dat het gewoon een onttrekkingsbloeding is. Maar ik ben zo bang. Het is ook nog veel te vroeg voor een echo... Pffff, wat is dit slopend zeg!
Dank je, Nephthys, ik hoop het... Ik heb het ziekenhuis gesproken en ik mag aanstaande dinsdag voor een echo. Dan ben ik 6,5 week. Zij zei ook dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken, maar dat ze me natuurlijk geen garanties kon geven. De onzekerheid is gewoon killing...
Die onzekerheid is vreselijk; weet er alles van. Je twijfelt aan alles en je lijf heeft je al een tijd in de steek gelaten; het is moeilijk om het nu te vertrouwen. Succes met de echo!
Ow Junior, zoooo herkenbaar! Ik heb ook een beetje roze bloedverlies gehad na het stoppen met utro. Wel maar 2 drupjes. Ik was ook zooooo bang en onzeker. Eigenlijk nog, maar toch al 2 goede echo's gehad.
Dank jullie wel!!!!! Het is weer gestopt, dus er komt langzaamaan weer rust in het lijf... @Doortje, jij had ook bloed na het stoppen? Kwam dat door het stoppen?
Ik weet niet waardoor het kwam ik was sterk aan het afbouwen, maar kon ook komen doordat ik met nagel of het bolletje iets had geraakt. Ik nam nog maar 1 bolletje al een paar dagen voor het gevoel... Maar het was wel weinig bloed...