gestopt met vloeien wanneer weer seks?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Amfy, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke ik vloei al 2 dagen zo goed al niet meer en sinds vandaag is mijn inleg kruisje ook weer helemaal schoon.dus ik vloei niet meer.
    mijn hechtingen zijn opgelost aleen het lit teken doet wel wat zeer maar dat is normaal.

nu dus het volgende ik heb zin! hahaha (hoog libido)

hoelang moet je gestopt zijn met vloeien voor je er weer aan begind?

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hahahaha!
    Pff, na 2 wkn moest ik er nog niet aan denken. Daarbij komt ook dat je met bv ook minder nat wordt! Als je litteken nog pijn doet, ondanks dat de hechtingen eruit zijn, zou ik het dus nog niet doen.
    Nou heb ik geen hechtingen oid gehad dus heb daar geen ervaring mee maar goed.

Of je moet zonder penetratie je libido temmen!

Ow, je vroeg hoelang je gestopt moet zijn met vloeien. VK zei tegen mij, zolang je vloeit niet. Dus wat dat betreft zou het nou "mogen."

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

mindet nat worden hebik bij de eerste ook geen last van gehad en die heeft toch echt 2 jaar bv gehad ;) en daar hebben we zelfs ons dochtertje mee gemaakt haha.

ja echt zeer doet het niet maar het is wel wat gevoelig natuurlijk hechtingen zaten er natuurlijk ook niet voor niets in ;)

4. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hihi let op je ei kan eraan komen.
    Ik kreeg na 5 1/2 week mijn ms weer.Dus na 3 1/2 week na bevalling al zwanger kunnen worden.

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Hier na 4 weken voor het eerst weer. Vloeide zeker een dag of 4 a 5 niet meer. Had trouwens maar 1 hechting, maar daar heb ik nooit last van gehad.

6. Bri

Bri Niet meer actief

In principe kan het zodra je niet meer vloeit, dus bij jou nu al.
    Gebruik wel AC als je niet meteen weer zwanger wilt raken. Sommige vrouwen zijn meteen weer vruchtbaar (er worden best wel wat kindjes geboren binnen een jaar na hun oudere broer/zus). óók als je BV geeft kan dat.

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    wij hadden na 2 en een halve week weer sex toen ik niet meer vloeide.
    en sindsdien weer regelmatig sex heel raar maar na mijn bevalling lijkt het veeeel lekkerder. alleen niet alle standjes zijn nog geschikt dus we doen het wel rustig aan.

8. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb na 3 a 4 weken (na de bevalling) weer seks gehad. En vloeide toen net een paar dagen niet meer. Bleek achteraf nog niet te mogen, gezien ik een totaal ruptuur had. (staat 6 weken voor) Maar ik had idd ook enorme zin... (Had het gevoel/idee dat ik een eisprong had, dan krijg ik ook altijd zoveel zin, maar da's wellicht wat snel? Uiteraard wel AC gebruikt, haha)

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier eigenlijk meteen de dag nadat het vloeien gestopt was (bij de oudste was dat na 1 week en bij de tweede na 2,5 week). Ze zeiden ook tegen mij: zolang je vloeit mag het niet, maar daarna wel gewoon. Dusja, ik ging er maar vanuit dat het kon ;).

10. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik vloeide best lang maar buitendat durfde ik pas na 8 maand weer. En pas nu is mijn libido echt goed terug.

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben sinds vandaag gestopt met vloeien.. nu nog wachten tot die stomme hechtingen eruit zijn. Ik wil zo graag, het duurt me echt te lang nu :)

12. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    hier na 9 dagen weer seks gehad. Ik was ongeschonden de bevalling uit gekomen dus nergens last van gehad.
    Waarom mag je eigenlijk geen seks hebben als je vloeit? Tijdens menstruatie mag je toch ook gewoon vrijen?

13. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Vanwegd infectiegevaar.

Ik kreeg trouwens van vk en gyn verschillend advies. Heb een flinke knip gehad en de vk zei dat het al snel weer mocht als ik zin had, de gyn adviseerde om sowieso zes weken te wachten tot de knip goed genezen is en de hechtingen opgelost zijn.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb begrepen dat je zeker 3 weken moet wachteb omdat dan je bmm pas dicht is.
    Pas op trouwens, ik vloeide een week, toen 6 dagen niets en toen begon het weer! Het is niet gezegd dat het al over is!!

Vorige week hebben wij weer seks gehad, iknwas erg droog dus het ging nog niet perfect. Ik had ook geen enkele hechting.
    Heb trouwens ook alweer een eisprong gehad dus zeker ac hier!

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@marijn, als je ongi bent heb je geen wond van een losgekomen placenta in je bm ;)

Deel Deze Pagina