Hai ik ben nieuw op dit forum en zit met een giga problem. Of nou ja, een probleem dat niet, maar meer ik zit van me laatste menstruatie op dag 21 wat betreft mijn eisprong die ik altijd netjes rond 14 a 15 dagen voel en nu niet. Met mijn eerste zwangerschap was dat toen ook zo en was ik dus zwanger. Zou het nu ook kunnen??? Ik hoop het zo. Ik voel al 4 dagen alsof ik aan het menstrueren ben, heel gek. Is er nog iemand die dit kent. Edit Daphne82: Hoofdletters aangepast.
dat heb ik wel van meer meiden gehoord, dat juist op het moment dat ze niks voelde ze zwanger waren, spannend
Hoi nou het zou kunnen maar het is nog te vroeg om conclusies te trekken. Het is vervelend maar je zal moeten afwachten tot je nod en dan testen. Veel succes! Trouwens, zou je niet in hoofdletters willen typen? Staat zo schreeuwerig.
ja sorry voor de hoofdletters had het niet door hihih hoe bedoel je gefrustreerd hihi dank je voor jullie reacties ja ik zal moeten wachten tot 17 sept dus nog een dikke week pffffff had natuurlijk wel stiekem een test gedaan maar het streeopje was zo licht dat ik zelf dacht ik hou mezelf voor de gek hihi dus ik wacht nog effe heb natuurlijk niet voldoende hormoon in me lichaam ik heb ook last van zuur word er gek van en plassen niet normaal oh ik hoop het zo
Ik voelde hem ook altijd. Maar de laatste ronde niet, ik tempte dus ik kon aan temp wel zien dat ik hem had gehad. Maar die ronde wel mooi zwanger geraakt. Ik hoop bij jullie ook ! Enne Sonja: jij had goed gependeld voor mij ! Dankje.
hai fijn al die leuke lieve reacties ben ik echt blij mee ik zit nog wel met dat menstruatiegevoel word er gek van of zou ik het mis hebben volgens de pendel word ik pas jan 07 zwanger en een jongen word het dan niet dat ik erin geloof tenminste niet echt krijg er geen hoogte van. nou meiden bedankt voor jullie steun en als ik wat weet zal ik het direct melden
hoi ladyglg ik heb deze maand ook geen eisprong gehad, en 2 dagen voor ik positief testte had ik zooo het gevoel ongesteld te worden. wat buikkramp en héél erg lage rugpijn.... en zie banner! je hebt dus al getest, is idd te vroeg, maar zei je nou dat je een heel licht streepje had?? want dan ben je zwanger hoor!! (geloof me maar, ik ben sinds gister de lichte-streepjes-expert ) xxx
hey female van harte met je zwangerschap het is zo fijn dat er meerdere vrouwen zijn die het herkennen heb me suf gezocht op het net voor ik hier terecht kwam pfff vraagje dat pendelen heb ik ook gedaan via email bij mieke geloof ik maar volgens haar word ik pas in jan 07 zwanger dus ik begon alweer te twijfelen ondanks dat ik niet echt erin geloof maar meer voor de grap heb gedaan. maar hoe zat dat bij jouw female?? verder voel ik me vandaag nog ongesteld maar ben het niet vandaag is me innesteldag volgens berekening van het net dus ik hoop dan ook dat morgen het gevoel weg is hoop hoop hoop xx
@Female: Je hebt wel een eisprong gehad hoor, deze ronde, anders was je nu niet zwanger Ik denk dat je bedoelt dat je je ei niet gevoeld hebt.
ik heb vandaag mijn innesteldag en de pijnen in me buik zijn dan ook minder nog wel wat gerommel en afscheiding iet wat maar ik hou de goeie moed erin en hoop dat er vandaag dan ook wat ingenesteld is hihi nu nog wachten op de 21e dan kan ik testen of ik gelijk heb sinds gister zijn me tepels ook erg gevoelig oh jongens zou het zo zijn :
ow daphne ik zie nu pas dat ik dat heb geschreven hahaha (zwangerschapsverstrooidheid?!?!). heb hem idd niet GEVOELD Ladyglg bij mij is Mieke de enige die juist gependeld heeft. maar je moet je er niet op vastpinnen hoor! liefs!
@ladyglg: trek je niets aan van dat je in januari bent gependeld. Ik ben ook door iemand voor april 2007 gependeld. Als mijn kindje wat te vroeg komt kan ik zelfs al in april bevallen ! Zegt dus niets meid.
ik heb vandaag laten pendelen door sonja en ze zij dat ik zwanger ben van een meid dus ik hoop dat en mijn gevoel en de pendel mij niet in de steek laat hihi oh meiden ik hoop het zo he stiekem wil ik me er wel aan vasthouden aan me gevoel en de pendel ter bevestiging maar ik moet ook realistisch blijven helaas wat is dit wachtren een kwelling zeg pfffffffffffffffff
hey meis, zie dit topic nu pas... nou ik zit in hetzelfde schuitje als jou. heb na mijn menstruatie al aanhoudend buikpijn. elke dag heb ik nog steeds menstruatiepijn en niet zo'n beetje ook! ik heb deze maand 7 dagen een ovulatietest gebruikt en ik zit nu op dag 16 of 17 en heb nog steeds GEEN ei volgens clear blue! dus ik snap er ook niks van. aanhoudend buikpijn maar die test geeft geen ei aan. mijn temp is aan de hoge kant maar gaat alle kanten op hahaha
Vooral realistisch blijven!!! Er zijn zelfs meiden geweest met 6 pendels voor dezelfde maand...en noppes, nada, niks... Pin jezelf er niet teveel op vast hoor meis....