ik was bina 11 jaar aan de pil (begonnen toen ik 10/11 was) had de microgynon30. ik had meteen een cyclus van 28 dagen. maar de eerste menstruatie was wel heviger als toen ik aan de pil zat. mijn menstruaties zijn nu weer wat minder, dus ben er zelf ook nog niet uit hahaha
jetje, heb net uitslag gehad, alle organen zien er goed uit, dus is het wachten geblazen, dat beetje bloed, mag ik van de ha voorlopig meetellen als ongi, maar wel in het achterhoofd even tussen haakjes. Ik voelde af en toe wel iets van naderende ongi, maar dat was meestal ook snel weer weg, tijdens het bloedverlies niets gevoeld. (raar he) Oh ja de HA zei ook nog dat ik wel af en toe een test moet blijven doen, want niet ongi worden betekend niet dat je helemaal geen ei krijgt!!!!! dus als je ei erg laat komt en het gaat in 1 keer goed, kan je zwanger zijn zonder ongi te zijn geworden, ook na een 1e periode van 100 plus dagen. veel succes, en hopen op een spoedige zwangerschap of ongi liefs Petra
Dat is ook weer nieuw voor mij....niet ongi, maar wel ei....misschien moet ik er dan binnenkort toch nog eens een test op loslaten... Mijn moeder zei dat ze bij haar tweede zwangerschap ook niks voelde en toch positief testte...
Hallo, Ik heb 15 jaar de pil geslikt. 1ste keer ongesteld na 33 dagen, 2e keer moet ik afwachten, ik zit nu al op 34 dagen, zwanger?? Groetjes Angele
Hoi meiden, Toch altijd wel een beetje fijn om te horen dat je niet de enige bent bij wie de niet op tijd komen. Hier hetzelfde, vorige keer kwamen de na 49 dagen en ben nu al weer 53 dagen aan het wachten (eergisteren nega. test) en nog niets in aantocht. Ben wel blij om te horen dat je toch een eisprong kan hebben, heb ook wel eens ergens gelezen dat wanneer je cycles langer dan 7 weken duurt je geen eisprong hebt. Ik wacht gezellig met jullie mee.. Succes. x Linde
hoi Ik heb ook bijna 10 jaar de pil geslikt en bij mij heeft het bijsna 10 maand geduurd voor de cyclus weer op gang kwam, tussen door wel licht ongesteld geweest van steeds 1 dag, maar dat moest ik volgens mijn huisarts niet meerekenen als ongesteldheid Gelukkig sinds afgelopen augustus gaat mijn cyclus weer redelijk normaal Groetjes Spubbel
bijna 15 jaar pil (marvelon) ronde 1 = 33 dgn ronde 2 = 28 dgn ronde 3 = 32 dgn ronde 4 = ???? Groet Inge en voor de pil altijd ook heel regelmatig
na 14 jaar de pil geslikt te hebben (ja,ja ik was er vroeg bij, toen ik 12 was ivm onregelmatige cycles) netjes 1e ronde na 29 dagen en 2e ronde ook weer 29 dagen, deze ronde (weet ik door tempen en ovulatietesten) zal ik ook weer op 29 dagen uitkomen. dus ja hoeft niet perse dat je ontpilt om het zo maar te zeggen. teminste ik ga ervan uit dat na 3 cyclessen (<wat een rotwoord) van 29 dagen ik toch wel een "normale" cycles heb.
Ik heb m 16 jaar geslikt en mijn eerste cycles was 30 dagen...dus valt nog mee... Maar het is zoals iedereen al zegt...het scheelt per persoon...
Bij mij ook erg netjes... na 30 dagen kwamen de duiveltjes en ik ben 12 jaar aan de pil geweest. Nu is het weer afwachten want dit is pas mijn tweede ronde. Liefs Manuela