Ik snap het niet...twee testen? Horen die bijelkaar of heb jij twee keer getest met verschillen de testen
Ze zijn wel heel licht, maar ze zeggen: zelfs een lichte streep is een streep; en dus zwanger. Misschien moet je een test van ClearBlue halen, hier komt letterlijk op te staan of je zwanger bent of niet.... Succes... en misschien gefeliciteerd Elma
De bovenste test zie ik wel een streepje. Verscheen dat eingelijk meteen of veel later? Ik heb dat namelijk wel een keertje gehad met een kruidvat test. later is dan een half uur later. denk wel dat ik je mag feliciteren he?
ik heb me bril op maar dan moet ik nog heel goed kijken,zou als ik jou was over een paar dagen nog ff een testje doen als je niet ongi bent geworden
ik zou als ik jou was voor je je helemaal zwanger waant morgen of overmorgen (met ochtend urine) nog een testje ertegen aan doen en kijken wat ie dan aangeeft, dan zou ie duidelijker moeten zijn.. in ieder geval veel succes en dat ie dan maar echt positief mag zijn na alles wat ik hier wel eens gelezen heb over die vage streepjes wil ik een echte dikke vette streep zien op mijn test ook puur uit eigen bescherming hoor
'k zie dat je 3 weken en 6 dagen zwanger zou zijn... je hebt dus nogal vroeg getest en ja, dan kan het hoor dat de lijntjes nog licht zijn maar een lijn is een lijn - probeer binnen enkele dagen nog eens en die zullen wel dikker zijn
die kruidvat test gaf na 2 min deze streep ! Die leek mij wel duidelijk. Maar ach ik ben toch onzeker.
Hoi nessa ik heb gister getest maar ik heb een onregelmatige cyclus. Mijn laatste cyclussen duurde 22 en 23 dagen.
Ik heb de foto even uitvergroot, en ik zie duidelijk twee strepen. En je hebt erg vroeg getest, dus ik denk toch wel dat het waar is. Toch voorzichtig gefeliciteerd.
ik had dinsdag ook getest en bij mij was het ook zo. togh vertrouw ik het nog niet en ga ik nog opnieuw testen.
ik heb opnieuw getest vanavond en er is geen streep te bekennen vind het maar raar, kan het zijn omdat ik over de gehele dag te veel gedronken heb en dat er nog geen genoeg hcg in me lichaam zit dat ik daardoor net negatief heb getest. :