Gestopt na 8,5 maand, snik

Discussion in 'Borstvoeding' started by joss81, Oct 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joss81

joss81 Fanatiek lid

May 18, 2007
    1,153
    0
    0
    zwolle
    Ik heb dus 8.5 maand borstvoeding gegeven. Als het aan mij had gelegen nog wel langer. Helaas wilde mijn zoon niet meer aan de borst. Vind het zo jammer....
    Even kort het verhaal:
    Toen hij brood ging eten (7maanden) kwam ik er al snel achter dat het niet praktisch was met de borst erbij...dus koos ik om tussen de middag een flesje te geven. Hij vond dit prima.
    2 weken later wilde hij savonds niet drinken (happen, 2 slokken, loslaten) na een aantal dagen probeerde ik een flesje en die dronk hij in 1 teug leeg :$. Ik dacht toeval, maar nee hoor.....
    2 weken later gebeurde hetzelfde bij de ochtendvoeding.
    Toen heb ik besloten om maar te stoppen.
    Vind het zo bijzonder dat hij er zelf ineens genoeg van had.... :(

Ik kon er natuurlijk voor kiezen om te gaan kolven, maar daar had ik na zo'n tijd lekker voeden echt geen zin meer in.

Het is goed zo, maar toch vind ik het best jammer dat de mooie periode ineens voorbij is. Hij wordt ineens zo'n grote jongen nu hij zelf zn fles vasthoudt.....

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Super gedaan hoor! en denk maar zo .. hij heeft zelf aangegeven dat het goed is zo.. jij hebt niet de keus hoeven maken om door te gaan of te stoppen want dat zou veel moeilijker zijn ...
    Je kereltje vond het blijkbaar genoeg zo...wees trots op hoelang jullie het nu samen hebben volgehouden!!!

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja precies! Helemaal naar zijn keus gedaan. (super dus) alleen voor de mama is het even een overschakeling. :(
    (knap dat hij gewoon poedermelk pakt hoef ik hier niet bij aan te komen)

4. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

Dec 28, 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is,maar iid nu hoef jij die keus niet te maken Ik hoop dat mijn zoontje dat ook zo zal doen!En natuurlijk mag je trots zijn dat je hem toch zolang zelf hebt gevoed

Share This Page