Wachten wachten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rhode, 8 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhode

Rhode Lid

10 nov 2006
    90
    0
    0
    administratief medewerkster
    ZuidHollandia
    Hallo allemaal!
    Vinden jullie de maanden ook zo langzaam voorbij gaan?
    Wachten op je NOD dan weer teleurgesteld worden en dan maar weer wachten.

groetjes Rhodé

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hoi hier nog één die het wachten meer dan zat is.
    Neem mezelf iedere keer weer voor om er deze keer niet zo mee bezig te zijn, maar het blijft erg moeilijk.

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hier nog een :)
    Maar wacht nog steeds op de :evil: :evil:
    Dus nog maar even wachten...
    Had gister en vanochtend een beetje bruine afschijding :(

jessica

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elmo gebruikt het woord w***** niet meer...;)

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    idd ik wil dat woord ook niet meer horen zien ruiken en gebruiken ;) :D

6. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Mijn ongi is inmiddels wel gekomen, 4 dagen vroeger dan "gepland". Maar het heeft maar 1 dag geduurd en zelfs dan ga je je toch afvragen: was dit nou de ongi voor deze maand ? Is het zeker dat ik nu niet zwanger ben of was dit gewoon een klein beetje bloedverlies tussendoor en is er nog steeds hoop......

Doordat je het zo graag wilt, blijf je hopen en hou je jezelf eigenlijk voor de gek. Totdat de realiteit weer tot je doordringt en dan gaat het knopje om: oké, deze maand niet, maar de volgende maand is weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen ! Hoppa, we gaan er weer voor. En ondertussen proberen om je er niet teveel mee bezig te houden. Moeilijk hoor......

Groetjes,
    Kenja

7. Niet meer actief

niet om je gek te maken hoor, maar weet je zeker dat je niet zwanger bent?Ik vind een ongi van 1 dag wel heel erg kort!

8. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    :(

Een maand lijkt ineens wel heel lang te duren ja! Vooral de tijd na je ei en voor je NOD. Ik voel van alles, maar dat alles voel ik ook als ik ongi moet worden.

9. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja, vond het zelf ook wel erg kort. Misschien heeft het al met 1,5 dag geduurd, maar ook dat is niet erg lang. Een paar dagen daarvoor had ik echt het gevoel had van: zou het deze maand raak zijn ? Moe, honger, pijnlijke borsten, darmen van streek..... allemaal kleine kwaaltjes die misschien helemaal niets voorstellen......

En dat dagje ongi kwam ook nadat ik die dag daarvoor flink was wezen squashen, dus misschien was dat de oorzaak. Het kan volgens mij geen innestelingbloed zijn, want daarvoor was het te laat, lijkt mij. Wanneer vindt de eventuele innesteling eigenlijk plaats ? Zo'n 5/6 dagen na de eisprong of later ?

Je weet het niet, maar ik ga er voorlopig maar even niet vanuit dat het raak is. Misschien over twee weken of zo een keertje testen. Dan ben ik ook pas echt overtijd ten opzichte van mijn NOD van 11 december. Negatief is dan tenminste ook echt negatief en niet misschien toch positief. Toch ?

Groeten !

10. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ja, ook voor mij is vooral de tijd tussen ei en nod erg lang.
    Ook ik denk elke maand dat ik iets voel (waarschijnlijk ontpillen), en zit dan zo'n 2 weken in spanning om dan toch wel een beetje (oke, heel erg) teleurgesteld te zijn als ik ongi word.
    Ik spreek ook met mezelf af dat ik pas mag testen als ik 3 dagen over tijd ben, want anders verspil je alleen maar geld aan die dure testen. Bovendien ben ik niet helemaal zeker over de lengte van mijn cyclus (de afgelopen maanden 28 of 27 dagen, maar kan nog invloed van de pil zijn, toch?)
    Veel succes en sterkte voor iedereen die moeite heeft met het wachten. Ik hoop dat voor jullie (en voor mij) er binnenkort een positieve zwangerschapstest komt.......

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wachten is vreselijk....en duurt zo lang....en eigenlijk weet ik al dat het deze ronde over en uit is maar toch...een klein beetje hoop houd je altijd.

liefs kiki

12. Niet meer actief

Het vervelende is vooral als je aant wachten bent op de ongi, terwijl je weet dat je voor jouw doen eigelijk al overtijd bent, overal last van hebt en jezelf hopeloos probeert te vertellen dat het toch maar ontpillen is.
    Ik durf gewoon niet te testen omdat ik dan (waarschijnlijk) zeker weet dat ik me druk heb gemaakt om niks.
    maar om nou gewoon te blijven w...... :(

Deel Deze Pagina