stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shar89, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shar89

shar89 Niet meer actief

Hallo,

Mijn vriend en ik willen rond november/december stoppen met de pil, nu zit ik er alleen aan te denken volgende maand al te stoppen zonder dat hij ervan weet. Ben namelijk bang dat er zo'n druk op ons en ons sexleven komt te liggen op het moment dat ik gestopt ben. Dat het alleen nog om het zwanger worden draait.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

2. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Meid ik zou niet stoppen met de pil als je vriend er niks van af weet, hoe ga jij het tegen hem zeggen dat je zwanger bent?
    Vooral dit soort keuzes zou ik altijd in overleg doen, je kunt natuurlijk voorstellen om al te stoppen om de pil uit je lijf te halen.. en pas vanaf november/december echt beginnen voor een kindje?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben het eens met sunflouwer, dat vind ik echt te ver gaan.
    je kiest er samen voor en je leven hoeft dan echt niet om "zwanger worden" te draaien.
    je leeft dan gewoon je leven maar dan zonder pil!!

4. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    zou het ook niet doen zonder dat hij het weet

maar is jou keuze natuurlijk

5. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

nee kan je niet maken vind ik

maar wat er al is gezegd kan je niet nu in overleg stoppen om de pil uit je lichaam te laten en dan pas later voor het echt gaan?

6. shar89

shar89 Niet meer actief

Dat kan inderdaad ook! Ben gewoon zo bang dat we zo gefocusd gaan zijn op het zwanger worden dat het niet lukt.
    We willen allebei een kindje, dus het is niet zo dat ik hem voor het blok zet terwijl hij geen kindje wilt.

7. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

wat melanie al zei, leef je leven maar dan zonder pil ;)

8. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik zou absoluut niet stoppen zonder dat hij het weet dat komt nooit meer goed dan beschaad je zijn vertrouwen
    die druk herken ik wel ik dacht dat in t begin ook maar weet je in praktijk blijkt t reuze mee te vallen en het helpt als je niet laat weten wanneer je vruchtbare dagen zijn,alleen ik heb zo`n regelmatige cyclus mijn man weet t zelf als,hij heeft geen last van druk ik heb er soms meer last van en weet je wat helpt als t een keer niet lukt er samen om lachen en volgende keer beter
    succes
    je kan wel zeggen dat je al eerder wilt stoppen om te ontpillen en inzicht in je cyclus te krijgen;)

Deel Deze Pagina