Hoi allemaal Nadat ik mijn pil bijna een week vergeten was, besloten maar gelijk te stoppen met de pil. Dit heb ik dus midden in de strip gedaan, week 2. Dit was vorige week dinsdag (dat ik helemaal gestopt ben dus) Nu weet ik niet meer wanneer mijn laatste menstruatie was. Ik heb nu een raar gevoel in mijn onderbuik, soort menstruatiepijn maar ik wordt niet ongesteld. Heb al 2 testen gedaan, die zijn negatief. Weet iemand misschien een andere manier om je cyclus te berekenen? help
hahaha een week lang de pil vergeten?! ahah jee da's wel echt erg! hahaha. maar goed ik heb geen idee wanneer nu precies je NOd zou moeten zijn! Waarschijnlijk kan het wel even duren ivm ontpillen...
Heyyy judith jij ook hier ? het is nu denk ik even wachten op je menstruatie want na het stoppen met de pil kan het soms wel eens even duren *of het moet meteen raak zijn natuurlijk*
we zouden eigenlijk in februari stoppen. Mijn meisje lag in het ziekenhuis, en door alle stress etc gewoon vergeten. Toen opperde mijn vriend, dat ik net zo goed helemaal kon stoppen Dat liet ik mij geen 2x zeggen ahahha
ik zou nog een keer testen.. bij mijn derde ben ik halverwege de strip gestopt en niet meer ongi eworden... ik was zwanger...
Ja heb gisteren getest...negatief ...krijg er een punthoofd van En ik heb wel krampjes, ben dooooodmoe, en ben erg snel op mijn teentjes getrapt
juud ! ik hoop dat je zwanger ben hihi ! LEUK LEUK LEUK ik heb hier nu net echt helder bloed verloren lijk niet echt op ongesteld zijn geen idee of het de bedoeling is ofzo.( heb die mirena he :S ) maar was maar een veeg ( hm lekker onderwerp) Ben echt al zeker een maand serieus NIET OMTE GENIETEN OOK! vreselijk ik snauw iedereen hier kapot, dat me vriend zijn hoofd er nog aan zit :S vreselijk. heb toch wel krampen ook weet jij misschien of je toch zwanger kan raken als je een mirena heb en een medicijnen heb gehad 2 keer toe voor een schimmelinfectie :S
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyy danku danku danku judith dan maar even ehhh voelen of tie goed zit dan maar :S heb zo rare steken in me buik nu :S pff heb geen idee wat t is.......
@Sjudith: ik ben 1 keer ongesteld geworden, na de bevalling...en dat was gelijk ook de laatste keer....hihi...Ik dacht ook dat mn lichaam nog ff weer haar ritme moest vinden, maar toen ik eigenlijk voor de gein een test deed ( zo van t zal toch niet zo zijn .....bleek het wel raak te zijn! Ik ga hard voor je duimen dat t RAAK is en je ook een wondertje met je meedraagt t nieuwe jaar in! Liefs Vera